- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بخشدار دلوار :هدفمند کردن یارانه ها زنگ خطری ست برای رانتخواران و راند جویان است

به گزارش عسلویه نیوز به نقل از روابط عمومی بخشداری دلوار صبح امروز احمد جعفری نسب بخشدار دلوار درجلسه سازماندهی حمل ونقل کالا و هدفمند کردن یارانه ها گفت: با استعانت از درگاه الهی امیدواریم مردم خطه جنوب و بخصوص بخش دلوار با دولت همانگ شده و این طرح بزرگ ملی را اجرایی کنند.
وی افزود: هدفمند کردن یارانه ها یکی از ارزشهای اقتصادی و معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران است که در دستور کار دولت نهم و دهم قرار گرفته است.
جعفری نسب اظهار داشت:یارانه ها حذف نمی شود بلکه مستقیم به دست مصرف کننده می رسد با این روش که قبلا یارانه ها به دستگاه های تولیدی و خدماتی داده می شد و بعد به مصرف کننده، ولی با هدفمند کردن یارانه ها این خود مصرف کننده است که برای یارانه های خود تصمیم گیری می کند .
وی با اشاره به احکام و سخنان بزرگان دین گفت:هدفمند کردن یارانه ها توزیع عادلانه ثروت بین مردم است که توزیع عادلانه ثروت از احکام اسلام است
بخشدار دلوار در ادامه افزود: یارانه ها حذف و هدر نخواهد رفت بلکه این ثروت عظیم به نحوی بهتر و عادلانه تری در خدمت ملت قرار خواهد گرفت
جعفری نسب خطاب به مخالفان و شایعه پراکنان گفت: آنهایی که شایعه می کنند و مخالف این طرح هستند باید بدانند که با اجرای هدفمند کردن یارانه ها جلوی رانتخواری و راند جویی گرفته می شود و زنگ خطری ست برای رانتخواران و راند جویان.
احمد جعفری نسب افزود: رمز عدالت و رمز خوب مصرف کردن نتیجه هدفمند کردن یارانه هاست.