- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

حجت الاسلام اسماعیل نیا مطرح کرد : باصطلاح هنرمندانی مثل گلشیفته فرهانی، نیکی کریمی، محسن مخملباف را با هزینه گزاف می خرند

برهنه شدن یک هنر پیشه مشهور از کشور جمهوری اسلامی اهانت به قرآن، اسلام، پیامبر و اهل بیت، شهدا و حتی اهانت به بانوان نجیب و مسلمان ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا در جمع اساتید حوزه علمیه سمنان با برسی تاریخ صدر اسلام اظهار داشت: معاویه ها، عمروعاص ها، دیروز عبدالله ابن عباس ها را از لشکر امام حسن(ع) جدا کرده تا جوانان را از لشکر امام جدا سازند و امروزه برخی از خواص مانند هنرمندان را مثل «گلشیفته فرهانی، نیکی کریمی، محسن مخملباف » با هزینه گزاف می خرند تا با هدف تاثیر گذاری بر اعتقادات جوانان ایران اسلامی از آنان سوء استفاده نمایند.

به گزارش”عسلویه نیوز” حجت الاسلام اسماعیل نیا در ادامه افزود:دشمن به خوبی می داند که  جوانان چه تاثیر پذیری فراوانی از چهره های معروف هنری، ورزشی و… دارند، لذا با دسیسه عمروعاصی اقدام به  خرید چهره های مشهور هنری می کنند تا پیاده نظام لشکر خود را در تهاجم فرهنگی تکمیل نمایند.

ایشان همچنین افزود: اقدام وقیحانه نیکی کریمی و افرادی مانند ایشان نشان داد که هزینه کردن میلیارد ها تومان از بیت المال مسلمین تحت عنوان بوجه فرهنگی در این زمینه ها سیاست غلطی بوده و متولیان آن باید در محضر خداوند و ملت ایران طلب عفو کنند.

اسماعیل نیا ضمن محکومیت اقدام زشت و شرم آور این بازیگر سینما اضافه کرد: برهنه شدن یک هنر پیشه مشهور از کشور جمهوری اسلامی اهانت به قرآن، اسلام، پیامبر و اهل بیت، شهدا و حتی اهانت به بانوان نجیب و مسلمان ایران اسلامی است.

ایشان در ادامه خاطر نشان کرد: طبق فتوای مراجع معظم تقلید کسی که حجاب را که از ضروریات دین است، قبول نداشته باشد کافر و مرتد است و حکم مرتد نیز در اسلام مشخص است، بر این اساس مردم دین دار و زنان غیور ایران اسلامی خواهان برخورد قاطع با این گونه افراد می باشند.

اسماعیل نیا در پایان سخنان خود افزود: امروز دشمن در عرصه جنگ نرم، حجاب و حیا را هدف قرار داده و میلیاردها دلار برای هدف خود هزینه می کند اما خیلی از مسئولان فرهنگی ما هنوز متوجه این مهم نشده اند و حاضر نیستند برای ترویج فرهنگ عفاف وحجاب کمترین هزینه را نمایند.

قابل ذکر است که شورای عالی پژوهشی حوزه های علمیه استان سمنان در تاریخ ۹۱/۸/۷ با حضور حجت الاسلام اسماعیل نیا مدیر کل پژوهشی حوزه علمیه خواهران کشور افتتاح شد.