- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

توسعه فرهنگی در همه ابعاد با محوریت امامت و ولایت فقیه است

فرماندار دشتستان گفت: توسعه فرهنگی در همه ابعاد با محوریت امامت و ولایت فقیه است و تبلیغ و تبیین این امر مهم ضروری است.

خبرگزاری فارس: توسعه فرهنگی در همه ابعاد با محوریت امامت و ولایت فقیه است

به گزارش “عسلویه نیوز” غلامحسین خسروی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های اجرایی ستاد غدیر شهرستان دشتستان اظهار داشت: عید غدیر خم یک عید مهم و ارزشمند است و باید نسبت به تبیین ابعاد ارزشمند این روز بزرگ اهتمام ورزیم.

وی افزود: محور همه حرکت‌های انقلاب اسلامی، الهام گرفته از مبانی بزرگ ولایت مطلقه است و محور آن نیز بر امامت و ولایت استوار است.

فرماندار دشتستان اضافه کرد: توسعه فرهنگی در همه ابعاد با محوریت امامت و ولایت فقیه است و تبلیغ و تبیین این امر مهم ضروری است.

خسروی، از بخشداران خواست که به شکل جدی و با برنامه‌ریزی شایسته برای مشارکت گسترده مردم و باشکوه برگزار شدن آیین‌های غدیر تلاش کنند.

وی بیان کرد: امروز دشمن با بهره گرفتن از هزینه بسیار زیاد برای کمرنگ کردن مبانی اسلام تلاش می‌کند و باید با تلاش در حوزه فرهنگی و با گسترش فرهنگ ارزشی در برابر دشمنان بایستیم.

فرماندار دشتستان گفت: برنامه‌های بسیار متنوع و ارزشمندی برای دهه ولایت و امامت در سطح شهرستان تدارک دیده‌ایم که به تدریج در حال برگزاری است و امیدوار هستیم شاهد افزایش سطح کیفی برنامه‌ها باشیم.

این مسئول اذعان داشت: امسال اعتبارات خوبی برای حوزه فرهنگی و دینی در شهرستان تخصیص داده شده و انتظار داریم مسئولان فرهنگی و متولیان امر استفاده بهینه را از این موقعیت ببرند.

خسروی متذکر شد: حمایت از برنامه‌های فرهنگی و دینی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و به ویژه در امر کیفی‌سازی برنامه‌ها تلاش بیشتری شود.