- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

میثاقیان:بازی باملوان بازی سختی برای ماست

سرمربی آلومینیوم هرمزگان معتقد است با میدان دادن به جوانها فوتبال ایران درست می‌شود.


اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از بازی با ملوان گفت: بازی با ملوان بازی سختی برای ماست چون ملوان یکی از تیم‌های باسابقه و باقدمت ایران است. ما بازیکنان جوانی داریم و تیم ما با بضاعتی که داشتیم بسته شده است. ۶ – ۷ بازیکن ما متولد ۶۹ و ۷۰ هستند. من در فوتبال حرف‌هایی می‌زنم که شاید جنبه طنز داشته باشد و همه به آن توجه می‌کنند ولی وقتی بازیکنان جوانی را به میدان می‌فرستم و اجازه بازی به آن‌ها در لیگ برتر را می‌دهم، هیچ کس از این جسارت من صحبتی نمی‌کند.

به گزارش ایسنا،وی ادامه داد: من در تیم‌های زیادی کار کرده‌ام ولی همیشه و در هر کجا که کار کرده‌ام به جوان‌ها اجازه عرض اندام دادم. اگر قرار است فوتبال ما تغییر پیدا کند، این جوان‌ها هستند که می‌توانند این کار را انجام دهند. من از بازی قبلی که باختیم هنوز ناراحتم. تیم ما جوان است و باید حق ما را به ما بدهند. من قول می‌دهم که با تلاشی که مجموعه باشگاه و من دارم، تیم ما در لیگ ماندگار شود.

میثاقیان همچنین گفت: ما در بازی فردا امجد شکوه مقام را در اختیار نداریم ولی بقیه بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند. من بازی خوبی را پیش‌بینی می‌کنم و امیدوارم که امسال در لیگ ماندگار شویم و ملوان هم قهرمان لیگ شود. من همیشه انزلی و تیم ملوان را دوست داشته‌ام و دارم و اگر روزی مردم، روی قبرم نام تیم‌های ابومسلم و ملوان را بنویسید.

وی در مورد تیم ملی هم گفت: در مورد تیم ملی صحبت خاصی ندارم ولی همه باید با هم متحد باشیم تا تیم ملی به جام جهانی برود.