- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

طرح رهروان شهید فهمیده با مشارکت دانش‌آموزان ۵۰ شهر کشور در عسلویه

طرح رهروان شهید فهمیده با مشارکت دانش‌آموزان ۵۰ شهر از استان‌های جنوبی کشور در عسلویه برگزار شد. [1]


 

به گزارش ” عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه صبح امروز در گردهمایی بزرگ دانش‌آموزان بسیجی ۱۳ ساله طرح رهروان شهید فهمیده اظهار داشت: شما دانش‌آموزان اگر در زندگیتان امثال فهمیده‌ها را الگو و سرمشق خود قرار دهید در دنیا و آخرت موفق خواهید بود.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد افزود: هدف شهید فهمیده این بود که به همه ما تفهیم کند که در مقابل حفاظت و حراست از دین و عقاید ما هیچ چیز ارزش ندارد حتی جانمان و برای حفظ ارزش‌های دینی باید از هرچه داریم بگذریم تا دین اسلام باقی بماند.

امام جمعه عسلویه گفت: امروز نظام انقلاب اسلامی شهدا را دارد و رهروان شهدا و امثال شما جوانان را دارد که دشمن فکر حمله نظامی به کشور ما را نمی‌کند.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: تکریم ارزش‌ها و تقویت معنویات باید در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد و به ویژه در مدارس این مهم باید با جدیت انجام شود.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه نیز ابراز داشت: دانش‌آموزان بسیجی در ترویج فرهنگ ارزشی همواره پیشتاز بوده‌اند و امروز شاهد گسترش فرهنگ شهادت هستیم.

اسماعیل احمدی خاطرنشان کرد: طرح رهروان شهید فهمیده یک طرح ارزشمند است که برای هفتمین سال پیاپی، با مشارکت ۵۰ شهر از استان‌های خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان، امروز برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم باشکوه که به ابتکار و اهتمام نیروی دریایی سپاه پاسداران و مشارکت ارگان‌ها و نهادهای شهرستان کنگان، دیر و بخش ویژه عسلویه و شرکت‌های نفت و گاز پتروشیمی برگزار شد، دانش‌آموزان ۱۳ ساله به مناسبت سالروز شهادت نوجوان شهید محمدحسین فهمیده، با شرکت در تجمع با شکوه امروز خود، به طور رسمی عضو طرح رهروان شهید فهمیده شدند.