- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نوری: پیکان را می بریم تا از بحران خارج شویم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید پیکان را ببریم تا از بحران خارج شویم.


  محمد نوری هافبک پرسپولیس در گفتگویی اظهار داشت: بازی با پیکان برای ما خیلی مهم است و اگر می خواهیم حاشیه های اطراف تیم کم شود و از بحران خارج شویم راهی جز بردن پیکان نداریم به همین دلیل پیکان را می بریم تا از بحران خارج شویم و بتوانیم با آرامش بیشتری در لیگ ظاهر شویم.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: پیکان در این فصل با بازیکنان جوان و با انگیزه در لیگ حاضر شده و خوب کار کرده است عبدالله ویسی کارش را بلد است و فصل گذشته با صبا نشان داد که مربی بزرگی خواهد شد.


اما با تمام احترامی که برای پیکان و شخص ویسی قائل هستم باید بگویم که در این دیدار هرچه در توان داریم در زمین می گذاریم تا ۳ امتیاز را بگیریم.


او در ادامه گفت: از اول فصل مشکلاتی داشتیم که اجازه نداد نتایج خوبی کسب کنیم و باید بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم تا در جدول خودمان را بالا بکشیم.


هافبک پرسپولیسی اظهار داشت: علی کریمی بازیکن بزرگی است و نیازی به تعریف من ندارد تمام بازیکنان تیم دوست دارند علی آقا به تیم برگردد و نظرشان را به ژوزه گفته اند، ما فقط نظرمان را گفته ایم و نمی توانیم بیش از این کاری انجام بدهیم و تصمیم نهایی را خود ژوزه می گیرد، امیدوارم این مشکل هرچه سریعتر حل شود و آقای کریمی به تیم برگردد.


وی افزود: مطمئن باشید حضور کریمی در تیم هم به لحاظ فنی و هم روحی به پرسپولیس کمک می کند چون علی آقا قدرت مدیریت بالایی در زمین دارد و با توانایی هایی که دارد به خوبی می تواند تیم را هدایت کند.


نوری در پایان گفت: در بازی با پیکان به حمایت هواداران نیاز داریم آنها به تیم روحیه و انگیزه بالایی می دهند و با حضور هواداران بهتر کار می کنیم امیدوارم هواداران در این بازی حاضر باشند و مثل همیشه از تیم حمایت کنند تا به کمک آنها به پیروزی برسیم.