- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

آمریکا و استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند

امام جمعه عسلویه گفت: آمریکا و استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.امام جمعه عسلویه [1]

به گزارش ” عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های دیروز نماز جمعه عسلویه با توصیف مومنان حقیقی اظهار داشت: احساس مسئولیت، تکامل ایمان، توکل برخدا، ارتباط و پیوند با خالق و ارتباط با مخلوق و بندگان خدا از ویژگی‌های مومنان حقیقی است.

وی در ادامه به سالروز شهادت اولین شهید محراب اشاره کرد و افزود: شهید آیت‌الله قاضی طباطبایی امام جمعه تبریز و نماینده امام(ره) بود که به دست گروهک فرقان به شهادت رسید.

امام جمعه عسلویه به رویدادهای ۱۳ آبان اشاره کرد و یادآور شد: به فرموده امام راحل، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بزرگ‌تر از انقلاب سال ۵۷ بوده و در لانه جاسوسی آمریکا اسنادی به دست آمد و مشخص شد که با پایان نهضت و پیروزی انقلاب، آمریکا و ایادی‌اش دست از این آب و خاک بر نخواهند داشت.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: هم‌اکنون و پس از سه دهه از انقلاب اسلامی، باز هم آمریکا و استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند که بحمدالله موفق نشده و نخواهند شد.

وی گفت: این انقلاب صاحبی دارد و متعلق به امام زمان(عج) و ائمه اطهار(ع) و ارواح طیبه شهداست است و اینها حافظ و نگهبان انقلاب هستند و اکنون نیز با کفایت و مدیریت خلف صالح امام راحل، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای این انقلاب روز به روز موفق‌تر و به سمت پیشرفت در حرکت است.

امام جمعه عسلویه با اشاره به شهادت جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان در ۱۳ آبان ابراز داشت: تعداد زیادی از دانش‌آموزان و دانشجویان توسط رژیم پهلوی به شهادت رسیدند که به نام روز دانش‌آموز نامگذاری شده است.

هاشمی‌نژاد بر لزوم تربیت دینی دانش‌آموزان تاکید کرد و ادامه داد: مهم‌تر از درس بحث تربیت است و والدین و معلمان باید نسبت به تربیت دینی و اسلامی دانش‌آموزان اهتمام ورزند.

وی خاطرنشان کرد: روز ۱۳ آبان همچنین سالروز تبعید امام راحل بود که سرآغاز این انقلاب است.

امام جمعه عسلویه همچنین با اشاره به آغاز ماه محرم‌الحرام اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین عامل قیام اباعبدالله‌الحسین(ع) است که باید در این ایام مراسمات عزاداری را باشکوه برگزار کنیم.

هاشمی‌نژاد متذکر شد: باید عزادار واقعی باشیم و با شناخت و معرفت حسینی در مراسمات عزاداری حاضر شویم.