- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

فعالیت ۲۰ گروه جهادی در اردوهای طرح هجرت ۳ عسلویه

فرمانده سپاه عسلویه از فعالیت ۲۰ گروه جهادی در اردوهای طرح هجرت سه عسلویه خبر داد.خلیل رفعتی [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” صبح دیروز مراسم تجلیل از فعالان طرح هجرت سه در شهرستان عسلویه با حضور مسئولان و دانش‌آموزان برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه در این آیین با اشاره به اهمیت بسیج در نظام اسلامی اظهار داشت: سپاه در سازندگی چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن همواره یاور مردم بوده و هست.

خلیل رفعتی افزود: طرح هجرت جایگاه مهمی دارد و از این که توانسته‌ایم در طرح هجرت با آموزش و پرورش همکاری کنیم خوشحالیم.

وی از نحوه انجام کار طرح هجرت سه توسط مجریان طرح ابراز رضایت کرد و گفت: کارهای بسیار ارزنده‌ای در این طرح در شهرها و روستاهای عسلویه برگزار شد که شایسته تقدیر است.

فرمانده سپاه عسلویه خاطرنشان کرد: طرح هجرت سه در واقع برگرفته از منویات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت‌زدایی است و به شکل مطلوبی در این منطقه انجام گرفت.

رفعتی از فعالیت ۲۰ گروه جهادی در اردوهای طرح هجرت سه عسلویه خبر داد و ابراز داشت: جمع کثیری از دانش‌آموزان بسیجی عسلویه در قالب ۲۰ گروه جهادی در امر محرومیت‌زدایی در مدارس روستایی و شهری اقدامات لازم را انجام دادند.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیان کرد: آمریکا هرگز از خوی استکبارگری دست بر نمی‌دارد و امسال نیز شاهد حضور باشکوه دانش‌آموزان و اقشار مردم در راهپیمایی ضداستکباری خواهیم بود.

فرمانده سپاه عسلویه گفت: دانش‌آموزان باید بابصیرت و هوشیاری در راه ولایت فقیه و نظام اسلامی حرکت کنند تا دشمنان ناامید و ناکام بمانند.

در این آیین از فعالان طرح هجرت سه با تقدیم هدایایی تجلیل به عمل آمد.