- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

افرادبوشهری که به دنبال بیرون کشیدن خودازباطلاق هستند

برخی از افراد غرق شده سیاسی هر روز با برگزاری جلساتی متعدد و با تدارک دیدن برنامه هایی در جهت تخریب نیروهای بومی استان بوشهر، به دنبال بیرون کشیدن خود از باطلاق می باشند.

به گزارش “عسلویه نیوز”  برخی از افراد غرق شده  سیاسی هر روز با برگزاری جلساتی متعدد و با تدارک دیدن برنامه هایی در جهت تخریب نیروهای بومی استان بوشهر، به دنبال بیرون کشیدن خود از باطلاق می باشند.

این افراد در پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم هیچ تاثیری نداشته و از اعضای ستادهای انتخاباتی نامزدهای  دیگری بودند و در روزهای آخر انتخابات به جمع حامیان دکتر روحانی پیوستند.

این افراد معلوم الحال که جهت بیرون کشیدن خود از باطلاق، به دنبال تخریب نیروهای اعتدالگرای بومی هستند، بدانند با این حرکات ناشیانه خود فضا را برای انتصاب استاندار غیربومی مهیا می کنند.

این افراد با کنار گذاشتن سلایق سیاسی شان، به جای تخریب نیروهای اعتدالگرا و قوی استان بوشهر باید به خواسته آحاد مردم استان احترام گذاشته و با حمایت از گزینه های بومی که شانس استاندار شدن دارند؛ در میسر وحدت و همگرایی حرک کنند و زمینه ساز ائتلاف بزرگ برای انتصاب استاندار بومی باشند.