- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

حمایت قاطع سردار رزمجو از عملکرد حسنوند

فرمانده ارشد سپاه استان بوشهر گفت: استاندار بوشهر با روحیه سلحشوری و بسیجی استان را در مسیر پیشرفت قرار داده است.

به گزارش «عسلویه نیوز»  علی رزمجو شنبه‌شب در آیین افتتاح مسجد امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) در آبپخش، اظهار داشت: بسیار خوشحالی هستیم که این مکان معنوی هم‌اینک با حضور گسترده مردم و با حضور استاندار و سایر مسئولان استان به بهره‌برداری رسیده و مردم می‌توانند از فضای معنوی حاضر بهره‌مند شوند.

وی افزود: استاندار ولایی و ایثارگر بوشهر با جدیت و تلاش با فداکاری و با روحیه خستگی‌ناپذیر در مسیر توسعه استان گام برمی‌دارد و اقدامات استاندار در یکسال اخیر بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

فرمانده ارشد سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: استاندار بوشهر با روحیه سلحشوری و بسیجی استان را در مسیر پیشرفت قرار داده و تمام امورات استان با تلاش‌های خالصانه و بی‌نظیر ایشان به ثمر نشسته است.

رزمجو با اشاره به اهمیت بازسازی این مسجد در محله قلایی آبپخش تصریح کرد: خوشحالیم که در روزهای پایانی ذی‌الحجه و در آستانه ورود به ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع) این فضای معنوی احداث شده و مراسمات مختلف در این مسجد برگزار می‌شود.

وی با تشریح مراحل مختلف ساخت این مسجد بیان کرد: برای ساخت این مسجد بیش از ۲ میلیارد ریال هزینه شده که شامل کمک‌های مردمی و اعتباراتی است که از استانداری بوشهر تخصیص یافته است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: استانداران سابق و کنونی بوشهر کمک‌های خوبی برای بازسازی این مسجد داشته‌اند و به ویژه مهندس حسنوند عنایت ویژه‌ای برای این مهم داشته است که امیدوار هستیم بتوانیم استفاده لازم را از فضای مسجد ببریم.

رزمجو در پایان متذکر شد: باید دست به دست هم دهیم و در راستای ارائه خدمات به مردم شریف استان اهتمام ورزیم.