- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اهدای زمین به یتیم شبانکاره ای از طرف یک شهروند گناوه ای

رئیس کمیته امداد شبانکاره از اهدای زمین یک حامی به یتیم تحت پوشش خود در شبانکاره خبر داد و گفت: یک حامی گناوه‌ای یک قطعه زمین به یتیم تحت حمایت خود در شبانکاره اهداء کرد.

 

اسماعیل زارع امروز در شبانکاره اظهار داشت: حمایت از ایتام و جلب رضایت این قشر در سال جاری در دستور کار کمیته امداد شبانکاره قرار دارد.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی شبانکاره از اهدای زمین یک حامی به یتیم تحت پوشش خود در شبانکاره خبر داد و خاطرنشان کرد: یک حامی گناوه‌ای یک قطعه زمین به یتیم تحت حمایت خود در شبانکاره اهداء کرد.

زارع تصریح کرد: یکی از مسائلی که موجب تحکیم خانواده می‌شود داشتن مسکن است که کمیته امداد در واحد مسکن خدماتی مانند وام برای ساخت، تعمییر و انشعابات رایگان در اختیار مددجویان قرار می‌دهد.

وی افزود: یکی از حامیان ایتام شهرستان گناوه به کودک تحت حمایت خود در شبانکاره یک قطعه زمین اهداء کرده و ارزش ریالی این قطعه زمین مبلغی بالغ بر ۸۰ میلیون ریال است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شبانکاره از جذب ۲۶۹ حامی در شش ماهه نخست سال توسط کمیته امداد شبانکاره خبر داد و اذعان داشت: طرح‌های حامی‌یابی و اکرام ایتام در این شهر با استقبال خوب نیکوکاران شبانکاره روبرو شده است.

این مسئول اضافه کرد: در شش ماهه نخست سال ۲۶۹ حامی جذب شدند که از ۸۱ یتیم تحت حمایت کمیته امداد شبانکاره حمایت می‌کنند.

زارع ابراز داشت: حامیان به‌جز هزینه ماهانه به مناسبت‌های مختلف برای یتیم تحت حمایت خود هدیه و هزینه‌های لازم را پرداخت می‌کنند.

وی ادامه داد: کل مبلغ پرداخت شده توسط حامیان در شش ماهه نخست سال ۴۴۶ میلیون ریال است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شبانکاره همچنین از اهداء جهیزیه و هدیه ازدواج به ۴۰ مددجوی کمیته امداد شبانکاره خبر داد و گفت: در راستای کمک به زوج‌های جوان تحت حمایت و ترویج فرهنگ ازدواج آسان کمیته امداد امام خمینی برنامه‌هایی از قبیل مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره زوج‌های جوان، کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازواج به مددجویان خود ارائه می‌کند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در تحقق همین اهداف کمیته امداد شبانکاره به ۲۶ نوعروس کمک هزینه خرید جهیزیه به مبلغ ۲۶ میلیون تومان و هدیه ازدواج به ۱۷ داماد جمعا به مبلغ ۲۸۰ میلیون ریال پرداخت کرد