- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پارس جنوبی در تولید گاز به بالاتر از ظرفیت طراحی رسید

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: امروز در پارس جنوبی به همت همه‌ کارکنان مجتمع به بالاترین حد تولید، بیش‌تر از ظرفیت طراحی رسیده‌ایم و این بزرگ‌ترین افتخار ماست. [1]

به گزارش ” عسلویه نیوز” علی‌اکبر شعبان‌پور در جشن ویژه غدیر و آیین تجلیل از کارمندان نمونه و بازنشستگان مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: عید غدیر یک عید بزرگ و مهم در تاریخ اسلام است و گرامیداشت این ایام لازم و ضروری است.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: افتخار ما در مجتمع گاز پارس جنوبی این است که با تولید بیش از ۴۰ درصد گاز کشور و رساندن این گاز به خانه‌های مردم در خط مقدم خدمت به خلق هستیم.

شعبان‌پور با بیان اینکه پارس جنوبی در تولید گاز به بالاتر از ظرفیت طراحی رسیده تصریح کرد: همکاران ما در تعمیرات اساسی امسال با تلاش فراوان و کار جمعی توانستند در اسرع وقت تعمیرات اساسی را به پایان رسانند و ما امروز به همت همه‌ کارکنان مجتمع به بالاترین حد تولید، بیش‌تر از ظرفیت طراحی رسیده‌ایم و این بزرگ‌ترین افتخار ماست.

وی افزود: ما امروز از کارمندان نمونه و بازنشسته‌گان‌ مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر و تجلیل کرده‌ایم و این کار بسیار نیکو و پسندیده‌ای است، ولی نکته‌ مهم این‌جاست که در مجموعه‌ ما همه نمونه و از نخبگان کشورند.

این مسئول بیان داشت: مسئله‌ دیگر خانواده‌های عزیز کارمندان مجتمع هستند که بیش‌ترین کمک را به ایشان برای خدمت به مردم و کشور و سرآمد بودن کرده‌اند، من بر خودم واجب می‌دانم که از همه‌ خانواده‌های کارکنان مجتمع تشکر و قدردانی ویژه داشته باشم.

شعبان‌پور ضمن تاکید به استفاده از تجارب بازنشسته‌گان شرکت اضافه کرد: من از بازنشسته‌های شرکت به پاس سی و اندی سال تلاش دلسوزانه‌شان تشکر می‌کنم، این عزیزان با توجه به شرایط سخت و حادی که در شرکت ملی گاز وجود دارد و اینکه اکثراً گرم‌ترین و سردترین نقاط ایران را تجربه کرده‌اند و هیچ‌گاه از خدمت بازنایستاده‌اند، شایسته‌ تجلیل و سپاس بی‌کران هستند.

وی اذعان داشت: این‌که ما پس از انقلاب اسلامی از یک پالایشگاه گازی به یازده پالایشگاه ترقی داشته‌ایم نشانه‌ تلاش و همت والای بازنشسته‌های عزیز است.