- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

برخورد قاطع با تعطیلی غیر موجه نانوایی‌های دشتستان

“عسلویه نیوز” سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از برخورد قاطع با تعطیلی غیر موجه نانوایی‌های دشتستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” از دشتستان محمدحسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تلاش برای رفاه و بهبود وضعیت معیشتی مردم رویکرد مهمی است که وزارت صنعت، معدن و تجارت در تمامی سطوح برای تحقق آن در تلاش است.

وی افزود: وضعیت نان شهرستان دشتستان موضوع مهمی است که در هفته‌های گذشته به آن توجه داشته‌ایم و در این راستا شاهد بررسی‌های وسیع در حوزه وضعیت کمی، کیفی و تعطیلی غیر موجه واحدهای نانوایی دشتستان بوده‌ایم.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد:  واحد بازرسی و نظارت آرد و نان این اداره فعالیت بسیار خوبی دارد و با مقایسه فعالیت‌های این واحد با مدت زمان نیمه نخست سال جاری شاهد افزایش چشمگیر فعالیت‌ها در این زمینه هستیم.

احمدی بیان داشت: افزایش بررسی‌های کارشناسی بازرسان در خصوص علل و عوامل کاهش وزن چانه و کاهش کیفیت نان از خواسته‌های مهم شهروندان دشتستانی است و باید به‌صورت ویژه این مسائل را مورد کنکاش و بررسی قرار دهیم.

وی با اشاره به فعالیت ناظرین افتخاری خبازی‌ها در دشتستان اضافه کرد: توان ناظرین افتخاری اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین بازرسان اصناف به‌منظور شناسایی و گزارش واحدهای نانوایی تعطیل غیر موجه دشتستان از مواردی است که به‌منظور توسعه فعالیت‌های نظارتی به آن توجه داریم.

این مسئول اذعان داشت: از اداره تعزیرات حکومتی می‌خواهیم با واحدهای نانوایی که کیفیت نامطلوب و تعطیلی غیر مجاز و کم‌فروشی دارند با جدیت و قاطعیت هرچه تمام برخورد کند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خواستار ثبت سابقه تخلف واحدها در برگ گزارش بازرسی شد و عنوان کرد: علاوه بر تکمیل برگ گزارش بازرسی برای واحدهای دارای تخلف، موضوع کاهش و یا قطع سهمیه آرد آنها نیز در کارگروه ویژه آرد و نان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

احمدی با اشاره به کشف ۱۵ تخلف به ارزش ۳۰ میلیون ریال در مهرماه سال جاری بیان داشت: سامانه تلفن ۱۲۴ اداره آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه انواع تخلفات اقتصادی است و از تمامی شهروندان دشتستانی انتظار داریم در این زمینه با ما همکاری کنند