- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

لزوم همکاری شرکت‌های نفت و گاز مستقر در عسلویه با شهرداری

شهردار عسلویه بر لزوم همکاری شرکت‌های نفت و گاز مستقر در عسلویه با شهرداری تاکید کرد.هوشنگ صمصامی [1]

هوشنگ صمصامی امروز در گفت‌وگو با ” عسلویه نیوز”  اظهار داشت: عسلویه میزبان بخش عمده‌ای از شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی است و بخش قابل توجهی از درآمد کشور از این منطقه تامین می‌شود.

وی افزود: طرح‌های عمران شهری با کیفیت مطلوبی در عسلویه در دست اجراست که انتظار داریم با تلاش همه مسئولان شاهد تکمیل و راه‌اندازی آنها باشیم.

شهردار عسلویه با اشاره به اجرای فاز دوم بوستان بزرگ خانوادگی عسلویه خاطرنشان کرد: احداث بوستان خانوادگی عسلویه از اقداماتی است که به‌منظور توسعه فضاهای تفریحی متناسب با نیاز خانواده‌ها در عسلویه اجرا شده است.

وی تاکید کرد: این بوستان در فضایی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی از محل اعتبارات سفر رهبری به عسلویه احداث شده است.

صمصامی با تشریح امکانات تفریحی بوستان خانوادگی عسلویه، بیان داشت: این پارک شامل فضای سبز وسیع، وسایل بازی متناسب برای سنین کودکان و نوجوانان و زمین اسکیت است.

وی بیان کرد: با تخصیص ۲ میلیارد ریال از سوی معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر، به زودی فاز دوم این بوستان عملیاتی می‌شود.

شهردار عسلویه بر لزوم همکاری شرکت‌های نفت و گاز مستقر در عسلویه با شهرداری تاکید کرد و گفت: در صورت پرداخت حق آلایندگی توسط این شرکت‌ها، بندر عسلویه زیبا و آباد می‌شود و انتظار داریم این مسئله محقق شود.

صمصامی ابراز داشت: مسئولان ارشد استان بوشهر تلاش بسیار زیادی برای رفع مشکلات عسلویه دارند که امیدوار هستیم در کمترین زمان شاهد بهبود وضعیت عسلویه باشیم.