- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کلوپ: مورینیو یکی از بهترین مربیان دنیاست

 مربی دورتموند در انتظار بازی سختی در سانتیاگو برنابئو است ولی براین باور است که تیمش می تواند به نتیجه قابل قبولی دست بیابد.http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00938424.jpg
 
  یورگن کلوپ، سرمربی باتجربه بوروسیا دورتموند معتقد است که بازیکنانش امشب بازی سختی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیش رو خواهند داشت.

 بازی رفت دو تیم با برد ۱-۲ دورتموند به پایان رسید. این بازی در ورزشگاه وستفالن اشتادیون برگزار شده بود و حالا دیدار برگشت در ورزشگاه خانگی رئال خواهد بود. کلوپ معتقد است که تیمش می تواند برای بازیکنان رئال مادرید مشکل ساز شود.

 به گزارش گل، این مربی ۴۵ ساله درکنفرانس خبری اش قبل از برگزاری این بازی گفت:« رئال مادرید خط حمله قدرتمندی دارد و گلهای زیادی به ثمر رسانده. این بازی سخت تر از بازی رفت خواهد بود. چون ما در بازی رفت در خانه بازی می کردیم. تمام ۱۱ بازیکن ما باید بجنگند ولی متوقف کردن رئال در این بازی ممکن است. ما در جناحین خیلی خوب هستیم و اگر بتوانیم به صورت باثبات از سلاح هایمان استفاده کنیم، می توانیم برای رئال مشکل آفرین باشیم.»

کلوپ در ادامه صحبت هایش گفت:« ما فضاها را می بندیم و سعی می کنیم تا مدافعانمان را پوشش دهیم و دیدگاه خوبی از جریان بازی داشته باشیم. این کلید موفقیت ما خواهد بود. ما آماده ایم تا با روحیه بالا کار را شروع کنیم و بازیکنان ما هم کیفیت و ذهنیت مناسبی دارند تا این بازی را مثل یک فینال برگزار کنند. ما با ترس و لرز به میدان نمی رویم. احترام ما برای حریف نباید بیشتر از آن چیزی باشد که در بازی رفت شاهدش بودیم.»

 او در ادامه صحبت هایش گفت:« در دورتموند ما سعی کردیم تا با تحت کنترل گرفتن بازی، به پیروزی برسیم و الان هم همین روش را دنبال می کنند. البته رئالی ها هم با دانستن اینکه در خانه بازی می کنند، پرانگیزه هستند.»

 سرمربی سابق ماینتس درمورد ژوزه مورینیو و مسعوت اوزیل هم صحبت کرد و گفت:« مورینیو یکی از بهترین مربیان دنیاست.او یک چهره بین المللی است. مردی دوست داشتنی و همکار خوبی است. اوزیل هم یک بازیکن فوق العاده است. یک بازیکن بین المللی ولی نباید سایر بازیکنان رئال را هم که هرزمان در مقابل تو ممکن است به گل برسند را فراموش کنیم.»