- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بخشدار عسلویه خبر داد:اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی طرح‌های عمران روستایی در عسلویه

عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در بازدید از مناطق روستایی بخش عسلویه اظهار داشت: بدون اغراق دولت نهم و دهم در روستاها عملکرد بسیار مطلوب و ارزشمندی داشته و شاهد توسعه و پیشرفت در تمام روستاها هستیم.
وی افزود: منطقه ویژه پارس در عمران و آبادانی مناطق روستایی عسلویه همکاری مطلوبی داشته و در دو سال گذشته در توسعه زیرساخت‌های روستایی در عسلویه بیش از گذشته کار شده است.
بخشدار عسلویه خاطرنشان کرد: البته هنوز با مشکلات زیادی در روستاهای بخش روبرو هستیم و نیازمند کار و تلاش بیشتر و موثرتر است و همه مسئولان و مدیران باید با همدلی و اتحاد و با تلاش شبانه‌روزی زمینه ارتقای امکانات روستاها را فراهم کنند.
نادری تصریح کرد: طرح هادی روستایی هم‌اکنون در تمام روستاهای این منطقه در دست اجراست و در زمینه آسفالت خیابان‌ها و معابر و بهبود وضعیت آبرسانی و برق‌رسانی شاهد کارهای ارزشمندی هستیم.
وی اضافه کرد: در سال گذشته و امسال در بیشتر روستاهای دوردست عسلویه، آب لوله‌کشی سالم و بهداشتی راه‌اندازی شده و در تعدادی از روستاها نیز با تانکر این امر انجام می‌شود که انتظار می‌رود در سال جاری، سایر روستاهای محروم نیز از آب لوله‌کشی سالم برخوردار شوند.
بخشدار عسلویه از اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی طرح‌های عمران روستایی در عسلویه خبر داد و گفت: با این میزان اعتبار نسبت به توسعه و سازندگی روستاها اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.
نادری اذعان داشت: در سفر سوم هیئت دولت در زمینه تامین آب آشامیدنی، آسفالت معابر و طرح هادی در روستاها مصوبات خوبی به تصویب رسیده که اجرای این مصوبات موجبات آبادانی کامل روستاها را فراهم می‌کند.