- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

خوشحالم که پای مهاجمان ما به گلزنی باز شد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران از دعوای مربیان پرتغالی ضرر خواهد کرد.


   یحیی گل‌محمدی در گفتگویی اظهار داشت: به دلیل برخی از کارهای شخصی و با اجازه از مانوئل ژوزه چند روزی مرخصی گرفتم و در تمرینات حضور نداشتم.


وی افزود: خوشبختانه برد بسیار خوبی را برابر پیکان کسب کردیم تا از روحیه بسیار خوبی برای بازی‌های آینده و تمرینات در تعطیلات داشته باشیم، این برد به بچه‌ها انگیزه داد.


به گزارش فارس، گل‌محمدی تاکید کرد: خوشحالی‌ام بابت این است که مهاجمان ما پایشان به گلزنی باز شد و از زیر فشار عجیبی که بر روی آنها بود خارج شدند. قطعا مهاجمان تیم روز به روز با هماهنگی بیشتر می رسند و می توانند کمک های بیشتری به پرسپولیس کنند.


وی در خصوص بیانیه‌ کی‌روش علیه ژوزه نیز گفت: در این باره نمی‌خواستم حرف بزنم اما متأسفانه این ماجرا خیلی ادامه‌دار شده و باید اعلام کنم کار آقای کی روش غیرحرفه‌ای بود. من تصور نمی‌کردم کی ‌روش اینگونه یعنی ۲۰ روز پس از مصاحبه ژوزه و سه ساعت قبل از بازی ما با پیکان عکس‌العمل نشان دهد.


گل محمدی افزود: بالاخره بازی با پیکان برای ما اهمیت زیادی داشت و قطعا این بیانیه سه ساعت قبل از بازی تفکرات کادر فنی را به هم می‌ریزد، خوشبختانه با برنامه ریزی سرپرست تیم ژوزه از این موضوع مطلع نشد اما برخی بازیکنان در جریان این ماجرا قرار گرفتند.


وی خاطرنشان کرد: امیدوارم هدفی در آن بیانیه دنبال نشده باشد. قبول دارم که کی‌روش باید جواب ژوزه را می‌داد اما چرا این کار را سه ساعت قبل از بازی انجام داد. من در آن مانده‌ام اگر کار آقایان هدفمند باشد خیلی ناراحت کننده است و مطمئن باشید اگر ادامه پیدا کند هم پرسپولیس ضرر می‌کند و هم تیم ملی. امیدوارم همه چیز حل شود؛ چون به نفع دو طرف نیست که با یکدیگر مجادله کنند. در حال حاضر و در آستانه بازی حساس تیم ملی مقابل ازبکستان طرفین باید خویشتن‌دار باشند.


گل‌‌محمدی یادآور شد: متأسفانه در حال حاضر بحث حضور این دو نفر در کمیته انضباطی نیز مطرح شده و به نظرم اصلا خوب نیست که این مشکل وارد فاز جدیدی شود چون ضررش بیشتر از سودش است. ما بازی بسیار حیاتی در پیش داریم و باید در این شرایط حتما به فکر فوتبال ملی باشیم. من به آقای کی‌روش احترام می گذارم اما واقعا بیانیه ایشان ناراحت کننده و عجیب بود.