- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اجرای ۲۱۶ میلیارد تومان طرح عام‌المنفعه در کنگان

فرماندار کنگان گفت: اجرای طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهوری و سفر مقام معظم رهبری با اعتبار مجموع ۲۱۶ میلیارد تومان از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که با هدف محرومیت‌زدایی در کنگان انجام می‌شود.

تیمور یزدان‌شناس شامگاه پنج‌شنبه در بازدید مسئولان از طرح‌های مصوبات سفر مقام معظم رهبری و سفرهای دولت در عسلویه اظهار داشت: همدلی و همراهی مسئولان در خدمات‌رسانی به مسئولان امری لازم و ضروری است و باید در این مسیر بیشتر تلاش کنیم.

وی افزود: توسعه و عمران و آبادانی کنگان از اولویت‌های اساسی و مهم مسئولان است و به فضل خدا با تلاش و همت همه مسئولان در این مسیر حرکت می‌کنیم.

یزدان‌شناس خاطرنشان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این طرح‌ها موجب رضایت خاطر مردم و رشد و توسعه شهرستان می‌شود که امیدوارم در این مسیر به توفیق لازم برسیم.

فرماندار کنگان از اجرای ۲۱۶ میلیارد تومان طرح عام‌المنفعه در کنگان خبر داد و گفت: اجرای طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهوری و سفر مقام معظم رهبری با اعتبار مجموع ۲۱۶ میلیارد تومان از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که با هدف محرومیت‌زدایی در کنگان انجام می‌شود.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کنگان خاطر نشان کرد: میزان اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کنگان حدود ۶۶ میلیارد تومان بود که با سفر نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری به کنگان و بررسی طرح‌ها این اعتبارات به ۱۱۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

یزدان‌شناس یادآور شد: پروژه‌های سفر استانی دولت نیز با اعتبار ۱۰۶ میلیارد تومان با اهتمام وزارت نفت و مسئولان استان در دست اجراست که امیدوار هستیم هر چه زودتر شاهد تکمیل و راه‌اندازی این طرح‌ها باشیم.

وی بیان کرد: شخص وزیر نفت دستور موکد داده که مصوباتی که در تعهد نفت است هر چه زودتر اجرایی شوند تا شاهد رشد و توسعه بیشتر شهرستان باشیم.