- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

همبرگر اوباما یا املت رامنی؟

همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، رستورانی در پاریس روز گذشته به منظور پیش‌بینی نتایج این انتخابات، با دو غذای ویژه از مشتریان خود پذیرایی کرد.

رستورانی در پاریس روز گذشته به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به مدت ۲۴ ساعت با دو غذای ویژه و ابتکاری از مشتریان خود پذیرایی کرد.

این دو غذای ویژه «همبرگر اوباما» و «املت رامنی» نام داشتند که به عنوان نماد دو نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در این رستوران سرو شدند.

صاحب این رستوران در خصوص هدف و انگیزه خود از این اقدام اعلام کرده که قصد داشته در پایان روز شمار همبرگرها و املت‌های سرو شده را با یکدیگر مقایسه کند و از این طریق اعلام کند که چه کسی برنده انتخابات است.

بر اساس این گزارش، همبرگر اوباما شامل سوسیس و خیارشور بوده حال آنکه املت رامنی بسیار ساده بوده و طرفدار چندانی نداشته است.

برخی از مشتریان این رستوران که طرفدار «میت رامنی» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا بوده‌اند، صبح امروز ضمن ابراز نارضایتی از ترکیب املت رامنی اعلام کرده‌اند که سادگی این املت اقدامی توهین‌آمیز بوده است.

صاحب رستوران در پاسخ به نارضایتی این مشتریان از املت رامنی  در توضیح علت ساده بودن این غذا گفته است: «سادگی این املت در ارتباط با تکیه کلام خود رامنی است که همیشه می‌گوید من یک آمریکایی ساده و عادی هستم.»