- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

رئیس جدید دامپزشکی دشتستان معرفی شد

در آیینی با حضور مسئولان، رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان دشتستان معرفی شد.

به گزارش “عسلویه نیوز” صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان دشتستان و مدیران سازمان دامپزشکی استان بوشهر، آیین تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید دامپزشکی دشتستان برگزار شد.

فرماندار دشتستان در این آیین بیان داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در کشور و استان است و برای توسعه این شهرستان باید از تمام ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

غلامحسین خسروی افزود: تلاش برای رشد شاخص‌های بهداشتی امر مهمی است که همه مسئولان اعم از مسئولان بهداشت و درمان و مسئولان دامپزشکی در این راستا باید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه نگاه ما در توسعه کشاورزی و دامی شهرستان ویژه است ادامه داد: در چند سال اخیر با همت مسئولان در این عرصه به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: دشتستان با داشتن بیشترین کشتارگاه‌های طیور صنعتی و سنتی در استان بوشهر به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین تولید کننده فرآورده‌های گوشتی استان بوشهر به شمار می‌آید.

این مسئول اضافه کرد: تامین معیشت مردم و غذای سالم در حوزه دامپزشکی شهرستان مطلوب و دارای شرایط مناسبی است و باید برای رسیدن به وضعیت مطلوب‌تر طبق برنامه توسعه چشم‌انداز شتاب بیشتری در این حوزه داشته باشیم.

وی، بر تلاش بیشتر در پاسخگویی به مطالبات مردم و ایجاد رضایتمندی در همه حوزه‌ها تاکید کرد و خواستار اهتمام بیشتر مسئولان در این عرصه شد.

در این آیین از خدمات سعید کریمی تقدیر و سیروس بنافی به عنوان رئیس جدید اداره دامپزشکی دشتستان معرفی شد.