- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پورفاطمی: فارسی ها در کمین دستیابی به عسلویه هستند

نماینده اصلاح طلب استان بوشهر نسبت به اظهارات جدید عضو هیأت رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.پورفاطمی [1]

به گزارش «عسلویه نیوز» نماینده دشتی و تنگستان گفت: در شگفتم که چرا کمیسیون امنیت ملی موضوع به این مهمی را در حال بررسی دارد، اما با نمایندگان استان های  بوشهر در میان نمی گذارد تا این طرح استفاده از خرد جمعی دنبال شود.

این نماینده اصلاح  طلب استان گفت: طراحان چنین موضوعی بی شک به دنبال منافع شخصی و گروهی خودشان هستند و اکثر نمایندگان استان فارس موافق موضوع پیوستن این استان به دریا نیست.

محمد مهدی پورفاطمی با بیان این که یک عده  از نمایندگان مجلس و چهره های سیاسی استان فارس به دنبال تنش آفرینی برای کشور می باشند ، اظهار داشت: برخی از فعالان سیاسی با همکاری  تعداد کمی از نمایندگان استان فارس با ایجاد چنین تحرکاتی سعی دارند تا در میان  مردم فارس وجهه ای برای خود دست و پا کنند؛ این در حالیست که این افراد نه نگران پیوستن  استان فارس به خلیج فارس هستند و نه دلسوز  توسعه فارس می باشند.

پورفاطمی افزود: اتصال به دریا برای این افراد بهانه ای بیش نیست؛ چرا که آنان در کمین دسترسی به منطقه عسلویه و دستیابی به منطقه اقتصادی انرژی پارس می باشند.

نماینده دشتی وتنگستان گفت:  با این که همفکر و خیرخواه  این دولت هستم اما اگر گفت و گو و مذاکره جواب ندهد از دولت و شخص رئیس جمهوری درمجلس سئوال خواهم کرد.

پورفاطمی با اعلام این خبر که درخواست وقت از روحانی و جهانگیری کرده ام  افزود : از مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت  ملی مجلس و شورای عالی امنیت ملی و شخص وزیر کشور می خواهم که نگرانی مردم استان  بوشهر و نخبگان این منطقه را مد نظر گرفته و نگذارند  امنیت پایدار این منطقه قربانی زیاده خواهی برخی از سیاسیون زیاده خواه شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان تصریح کرد: در حالی که تکلیف استانداری بوشهر در پرده ای از ابهام قرار گرفته است عده ای قصد دارند از این خلاء موجود استفاده کرده و با طرح چنین تحرکات سوخته و مذبوحانه ای  وحدت ملی رادچار خدشه نمایند.