- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

داوری دومین بازیکن برتر دیدار هانوفر- برانشوایگ

 هواداران تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ دروازه‌بان ۲۵ ساله تیم‌شان را به عنوان دومین بازیکن برتر دیدار این تیم برابر هانوفر انتخاب کردند.اینتراخت برانشوایگ [1]
 
تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ جمعه شب در نخستین دیدار از هفته دوازدهم بوندس‌لیگا در دربی لاور ساکسونی در خانه هانوفر به نتیجه تساوی دست یافت. شاگردان تورستن لیبرکنشت با یک امتیازی که در این بازی گرفتند یک پله در جدول صعود کرده و با ۸ امتیاز به رده هفدهم جدول ۱۸ تیمی سطح اول فوتبال آلمان رسیدند.

به گزارش تسنیم،هواداران برانشوایگ طبق روال هر هفته که پس از بازی تیم‌شان در رقابت‌های بوندس‌لیگا بهترین بازیکن را با رای خود انتخاب می‌کنند، بعد از بازی با هانوفر نیز بهترین بازیکن شیرهای زرد را برگزیدند. براساس نظرسنجی صورت گرفته ارمین بیکاکچیچ، مدافع میانی شیرهای زرد که در بازی با هانوفر عملکرد خوبی داشت از سوی هواداران این تیم به عنوان بهترین بازیکن دیدار هانوفر – برانشوایگ انتخاب شد.

همچنین در این نظرسنجی دنیل داوری، سنگربان ایرانی اینتراخت برانشوایگ که برای دومین بازی متوالی دروازه‌اش را بسته نگه داشت و سومین کلین‌شیت بوندس‌لیگایی خود را به ثبت رساند، در رتبه دوم جای گرفت و میرکو بولاند هم در مکان سوم ایستاد.

دنیل داوری که از سوی کارلوس کی‌روش مجدداً به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده در تایلند به بازیکنان تیم ملی ملحق شده است تا شاید اولین بازی ملی‌اش را با پیراهن ایران مقابل تایلند یا لبنان در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا انجام دهد.

شاگردان کی‌روش در تاریخ ۲۴ آبان ۹۲ به مصاف تایلند می‌روند و در تاریخ ۲۸ آبان ۹۲ هم در لبنان به مصاف تیم ملی این کشور خواهند رفت.