- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش معرفی شد

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش معرفی شد.

به گزارش “عسلویه نیوز”  امام جمعه آبپخش صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش اظهار داشت: فرهنگ جایگاه رفیعی در جامعه دارد و هر چه فرهنگ جامعه پویاتر باشد شاهد رشد و توسعه همه جانبه آن خواهیم بود.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی خاطر نشان کرد: برترین فرهنگ، فرهنگ ناب اسلامی است و همه مسئولان باید برای رشد و توسعه فرهنگی جامعه تلاش خود را به‌کار گیرند.

امام جمعه آبپخش بیان داشت: برترین الگوی فرهنگی برای جوامع بشری فرهنگ ناب اسلامی است، چون تمام جوانب زندگی فردی و اجتماعی افراد را به بهترین وجه بیان می‌کند و کرامت انسان‌ها در فرهنگ اسلامی جایگاه عظیمی دارد.

وی اضافه کرد: آبپخش توان و پتانسیل بالایی در زمینه فرهنگی و هنری دارد و مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌ دقیق برای رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی کوشا باشند.

بخشدار آبپخش نیز در این مراسم به پیشینه فرهنگی آبپخش اشاره کرد و اذعان داشت: آبپخش از دیرباز یکی از مذهبی‌ترین و با فرهنگ‌ترین شهرهای استان مطرح بوده و پیشینه فرهنگی درخشانی دارد و توانسته شخصیت‌های ممتاز فرهنگی و مذهبی را به جامعه اسلامی معرفی کند.

احمد خرم‌روز با اشاره به توانمندی این منطقه در عرصه‌های فرهنگی عنوان کرد: شهر آبپخش بیش از ۱۵ هیئت عزاداری، سه گروه فعال نمایش و تئاتر و چند انجمن ادبی و هنری دارد و مردم این دیار با اعتقاد راسخ به مکتب اسلام علاقه فراوانی به هنر و کارهای فرهنگی مذهبی دارند.

این مسئول متذکر شد: مدیران و مسئولان اجرایی آبپخش در برنامه‌ریزی‌های خود توجه بالایی به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی دارند و توسعه و بهبود فضای فیزیکی مدارس و احداث مجتمع فرهنگی و هنری بخش از اقداماتی است که در این زمینه صورت پذیرفته است.