- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

چهارشنبه؛ افتتاح بیمارستان بوشهر توسط رحیمی

 

قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از افتتاح بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی استان بوشهر در چهار شنبه هفته جاری با حضور معاون اول رییس جمهور خبر داد.

 

 

به گزارش”عسلویه نیوز” علیرضا صفایی خبر داد: چهارشنبه هفته جاری ۲۴ آبانماه ۹۱ با احتمال فراوان با حضور معاون اول ریاست جمهوری بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی استان بوشهر بهره‌برداری و افتتاح خواهد شد.

قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان استان بوشهر تصریح کرد: علاوه بر افتتاح بیمارستان بزرگراه عالیشهر به طول ۷/۸ کیلومتر و قطعه‌ای از بزرگراه برازجان، گناوه، دیلم و هندیجان به طول ۱۰ کیلومتر به عنوان مهر ماندگار تعریف شده است افتتاح خواهد شد.

وی افزود: همچنین ۲۲ کیلومتر از راه روستایی افتتاح خواهد شد که شبکه راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار استان بوشهر به اتمام خواهد رسید که استان بوشهر جز استان‌های اول کشور در این زمینه می‌باشد.

صفایی عنوان کرد: ۴۵۰۰ واحد مسکن مهر در استان بوشهر و ۳۴۰ واحد مسکن مهر گناوه که به عنوان علی ابن ابیطالب نامگذاری شده است افتتاح خواهد شد.

وی گفت: احتمال این هم وجود دارد که این پروژه‌ها با دستان ریاست جمهور افتتاح شود، که در این صورت “سیراف نیوز” اطلاع رسانی خواهد کرد