- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کلاهبرداری از بیمار قطع نخایی

فردی که خود را پزشک جازده و از جوان قطع نخایی در زنجان کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ مصطفی طلوعی گفت: فردی به پلیس آگاهی زنجان مراجعه و از کلاهبرداری فردی تحت عنوان پزشک اعلام شکایت کرد.

این مرد به ماموران اظهارداشت: پسرش در اثر سانحه تصادف دچار قطع نخاع شده ‏و در بیمارستان بستری شده بود که فردی ‏ناشناس تماس گرفته و با ارائه مشخصات پسرم خود را دکتر معرفی و اعلام کرد که پسرتان باید در تهران تحت ‏نظر دکتر «ص» عمل جراحی شود.

وی افزود: به علت نگرانی از وضعیت فرزندم جهت عمل جراحی مبلغ ۲۸ میلیون ریال از طریق دستگاه خودپرداز به حساب اعلامی وی ‏واریز و بعد متوجه شدم که او دکتر نبوده و از وی خبری نیست.

رییس پلیس اگاهی زنجان خاطرنشان کرد: با شکایت این شهروند تحقیقات در این زمینه آغاز و با بررسی حسابی که پول به آن واریز شده بود متهم به نام «ع- ع» ساکن تهران شناسایی و دستور دستگیری وی صادر شد.

سرهنگ طلوعی تصریح کرد : متهم که به شغل کتابفروشی مشغول بود در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی زنجان منتقل شد.

وی افزود: متهم در بازجویی های بعمل آمده ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری شده بود که با ارائه دلایل و مدارک در نهایت لب به اعتراف گشود و به کلاهبرداری از شاکی تحت عنوان پزشک اعتراف و اعلام کرد که از مبلغ مذکور مبلغ ۱۶ میلیون ریال به یک زندانی پرداخت کرده ام.

رییس پلیس آگاهی زنجان با هشدار به شهروندان مبنی بر عدم اعتماد به افراد ناشناس و نامطمئن اظهارداشت: متهم با پرونده متشکله به دادسرا معرفی و از آن طریق قرار لازم صادر شد