- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اورژانس هوایی پارس جنوبی به بهره‌برداری رسید

اورژانس هوایی پارس جنوبی با حضور مسئولان و کارکنان پارس جنوبی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ” عسلویه نیوز” [1] بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان پارس جنوبی، اورژانس هوایی منطقه ویژه پارس جنوبی مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفت.

در این آیین یک فروند هواپیمای فوکر ۵۰ مجهز به آخرین تجهیزات پزشکی مورد تأیید بهداشت و درمان صنعت نفت با رعایت تمامی استانداردهای روز دنیا در فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه به منظور ارائه انجام خدمات اورژانس هوایی عملیاتی مستقر شد.

مسئول روابط عمومی پارس جنوبی در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و پس از برگزاری جلسات و نشست‌های متعدد با انعقاد قراردادی بین سازمان منطقه ویژه پارس و شرکت هواپیمایی ایران نفت، هواپیمای فوکر ۵۰ اورژانس هوایی از امروز در فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه مستقر شد.

حسین قربانی افزود: اورژانس هوایی منطقه ویژه پارس با پیگیری‌های ویژه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با هدف پشتیبانی و صیانت از نیروی انسانی در پایتخت انرژی کشور راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: اورژانس هوایی منطقه ویژه پارس دارای تجهیزات روز پزشکی از جمله برانکاردهای ویژه، دستگاه پیشرفته الکتروشوک، داروها و مواد مورد نیاز پزشکی، بخش اورژانس ویژه و … است.

قربانی گفت: این اورژانس هوایی آمادگی دارد تا پس از دریافت کمک و تأیید مرکز بهداشت و درمان منطقه ویژه پارس در تمام سوانح و حوادث عملیاتی و صنعتی در محدوده منطقه ویژه پارس به عنوان پایتخت انرژی کشور به ارائه خدمات ویژه بپردازد.

وی یادآور شد: با هماهنگی‌های به ‌عمل آمده از سوی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و موافقت مقام عالی وزارت نفت این اورژانس هوایی علاوه بر خدمت‌رسانی به صنعتگران و تلاشگران صنعت بالنده نفت در منطقه ویژه پارس به ارائه خدمات به ساکنین محلی بخش عسلویه، شهرستان‌های همجوار و ذی‌نفعان کلیدی نیز خواهد پرداخت.

قربانی تصریح کرد: خدمه و کادر پروازی و پزشکی این اورژانس هوایی با توجه به موقعیت ویژه و عملیاتی بودن این منطقه به‌ صورت تمام وقت در فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه مستقر هستند تا در صورت لزوم به ارائه خدمات مطلوب بپردازند.