- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پیروانی:ازبکستان خارج از خانه خطرناک است

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: ازبکستان در مسابقات خارج از خانه خطرناک ظاهر می‌شود و بازیکنان تیم ملی باید منطقی و به دور از احساس بازی کنند.http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00942315.jpg

افشین پیروانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دیدار تیم‌های ازبکستان و ایران تصریح کرد: بعد از پیروزی مقابل کره جنوبی توقعات از تیم ملی بالا رفته است و به همین خاطر بازی سختی برابر ازبکستان داریم. بازیکنان ازبک خارج از خانه خطرناک هستند و امیدوارم ملی پوشان با ارائه یک بازی منطقی مقابل این تیم پیروز شوند.

وی با بیان اینکه بردن ازبکستان راه ما را برای صعود به جام جهانی هموار می‌کند، تاکید کرد: تیم ملی باید هم در ساختار دفاع و هم در ساختار حمله هوشیار باشد. نباید از اول بازی را تهاجمی انجام بدهیم چون حریف در ضد حملات بسیار خطرناک است. بازی دفاعی هم در خانه اصلا قابل قبول نیست. به همین دلیل باید ساز و کار تیم ملی متناسب باشد.

سرمربی تیم فوتبال سنگ آهن بافق افزود: نقطه قوت تیم ملی اشکان دژآگه و رضا قوچان نژاد هستند که در بازی با کره جنوبی بسیار خوب ظاهر شدند. با این حال خط هافبک تیم ملی برگ برنده ما است و اگر هافبک‌ها خوب باشند، تیم ملی نتیجه می‌گیرد. در مجموع امیدوارم هر بازیکنی که در زمین حضور دارد به دور از احساس و با تمام تلاشش بازی کند.

تیم ملی فوتبال ایران فردا چهارشنبه در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی میزبان ازبکستان است. ایران در حال حاضر با ۷ امتیاز به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به کره جنوبی در رده دوم جدول گروه خود قرار دارد.