مجتمع گاز و نفت گاز پارس در راستای مسئولیت های اجتماعی در عسلویه خوب عمل نکرده اند
تاريخ ارسال خبر : 13 نوامبر 2020 | ساعت 9:56 | کد خبر: 36692 | sv564 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” به غیر از شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس، شرکت های دیگر مستقر در منطقه در راستای مسئولیت های اجتماعی فقط نظاره گر هستند/مجتمع گاز و نفت گاز پارس در راستای مسئولیت های اجتماعی خود در قبال شهرستان عسلویه خوب عمل نکرده اند/مردم از این شرکت ها گلایه مند هستند/وزیر نفت دستور العمل مسئولیت های اجتماعی را با اولویت شهرستان عسلویه به همه ی شرکت ها ابلاغ کرده است.

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز”علیرضا سجادی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان عسلویه در حاشیه اهدا مرحله دوم تجهیزات پزشکی شورای راهبردی پتروشیمی های تولیدی منطقه پارس گفت:شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس تا امروز با مردم بوده است بخاطرکارهای صورت گرفته از طرف شورای راهبردی، از همه مدیران شرکت های پتروشیمی تولیدی در سطح منطقه که در راستای مسئولیت های اجتماعی و رفع مسائل و مشکلات شهرستان عسلویه و شهرستان های جنوبی استان اهتمام ویژه ای داشته اند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم که‌ این‌ روند استمرار داشته باشد.

اخیرا خبرهای خوبی از طرف هئیت دولت و مجموعه استان در خصوص احداث بیمارستان در شهرستان عسلویه به گوش می رسد که در کنار توسعه بیمارستان نبی اکرم(ص) لازم هست به این امر و مطالبه مهم اهتمام خاصی معمول شود. ان شاء الله در آینده شاهد این اقدام ارزشمند و صد البته با همراهی و همکاری شرکت های مستقر در منطقه و شورای راهبردی باشیم.

سایر شرکت مستقر در منطقه هم ، فقط نظاره گر مساعدت های پتروشیمی ها نباشند. وزیر نفت مسولیت های اجتماعی را با اولویت اول کمک به شهرستان عسلویه به شرکت ملی گاز، شرکت ملی نفت، شرکت نفت و گاز پارس و سایر شرکت های تابعه ابلاغ کرده است وقتی وزیر موضوعی را ابلاغ می کند همه ملزم به اجرای این دستور العمل هستند.

شرکت های مستقر در منطقه به استثنای شرکت های پتروشیمی در راستای مسئولیت های اجتماعی خود در جهت رفع مشکلات شهرستان عسلویه نقشی نداشته اند و متاسفانه تلاشی هم در این زمینه نکرده اند.
مجتمع گاز پارس جنوبی و نفت گاز پارس شاید هم کاری کرده باشند ما باخبر نیستیم ان شاء الله بعد از این جلسه کارهایی که در راستای مسئولیت های اجتماعی انجام داده اند را اطلاع رسانی کنند.

در خصوص مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت آنقدر تاکید و پافشاری دارد که قبل از تولید، اذعان دارند باید به مسئولیت های اجتماعی در محیط پیرامونی توجه کرد.

مجتمع گاز پارس جنوبی و نفت گاز پارس به مردم گزارش دهند که چه اقداماتی در راستای مسئولیت های اجتماعی و مطالبات به حق مردم انجام داده اند مسئولیت های اجتماعی آنقدر برای وزیر نفت مهم بوده است که نام برده است اول عسلویه، دوم کنگان، سوم جم و چهارم غرب کارون مسئولین این شرکت ها و سایر شرکت ها بیایند توضیح دهند با وجود ١۶ فاز پالایشگاهی چه اقداماتی جهت رفع مشکلات این شهرستان انجام داده‌اند و چه برنامه هایی در دست اقدام دارند.انتهای پیام/م.م

🌐 *جهت اطلاع از آخرین اخبار شهرستان به کانال رسمی عسلویه نیوز بپیوندید*
*https://t.me/assaluyehnews*

🌐 *به واتساب عسلویه نیوز بپیوندید*
*https://chat.whatsapp.com/ICNagEEXqM56G8doMX3QHn*
🌐 *به صفحه انستگرام ما بپیوندید*
*instagram.com/assalouyehnews.official*


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ