- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

در بازدید از استان بوشهر: اهداء کلاه ایمنی به وزیر در بوشهر + تصاویر

در جریان بازدید مهندس نیکزاد وزیر راه و شهرسازی و دکتر افندی زاده معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از غرفه اداره کل حمل نقل و پایانه ها همچنین آنها بصورت مستقیم از طریق تصاویر دریافتی مرکز مدیریت راهها با نقاط مهم و حساس راههای استان آشنا شدند.

 

به گزارش “عسلویه نیوز” در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه به استان بوشهر وبازدید وی از نخستین نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی و صنایع وابسته در بوشهر توسط  مدیر کل حمل ونقل و پایانه ها به وی کلاه ایمنی اهداء شد.

مهندس نیکزاد وزیر راه و شهرسازی که به همراه دکتر افندی زاده معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای برای افتتاح و بهره برداری ازچندین طرح عمرانی به بوشهر سفر کرده بود در هنگام افتتاح و بازدید از نخستین نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی و صنایع وابسته در بوشهر از غرفه اداره کل حمل ونقل و پایانه ها بازدید و توسط مدیر کل حمل ونقل و پایانه ها به وی کلاه ایمنی هدیه شد.

در جریان بازدید مهندس نیکزاد وزیر راه و شهرسازی و دکتر افندی زاده معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از غرفه اداره کل حمل نقل وپایانه ها همچنین آنها بصورت مستقیم از طریق تصاویر دریافتی مرکز مدیریت راهها بانقاط مهم و حساس راههای استان آشنا شدند.

مهندس نیکزاد وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه همچنین از یکدستگاه اتوبوس تک صندلی فوق مدرن و بسیار پیشرفتهvip بخش حمل ونقل در نخستین نمایشگاه راه و شهرسازی در بوشهر بازدید و در جریان جوانگرایی ناوگان اتوبوس استان قرار گرفتند.

ماکت سامانه باسکول wim (توزین در حال حرکت) و سامانه  متمرکز هوشمند بلیت سفر نیز بخش های دیگری ازغرفه اداره کل حمل ونقل و پایانه ها بود که مورد بازدید وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای قرار گرفتند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه وزارت راه وشهرسازی و صنایع وابسته دربوشهر با حضور ادارات،سازمانها و شرکت های وابسته از تاریخ بیست آبان ماه به مدتسه روز در بوشهر برپا می باشد.