- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

۵ طرح بهداشتی درمانی در جم و عسلویه افتتاح شد

“عسلویه نیوز” ظهر امروز در آیینی با حضور وزیر نفت و جمعی از مسئولان ارشد وزارت نفت و شهرستان جم، چند طرح بهداشتی و درمانی به بهره‌برداری رسید. [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در آیین بهره‌برداری از درمانگاه تخصصی بیمارستان توحید اظهار داشت: بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با ۳۳ مرکز بهداشتی و یک بیمارستان مجهز و پیشرفته به مردم بومی استان و کارکنان صنعت نفت خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

مهرداد حسین‌زاده با تقدیر از حمایت‌های وزیر نفت افزود: وزیر نفت توجهی خاص به حوزه بهداشت و درمان دارد و حمایت‌های لازم را از پروژه‌های این حوزه به عمل آورده است.

این مسئول با اشاره به اهمیت درمانگاه تخصصی بیمارستان توحید اذعان داشت: درمانگاه تخصصی بیمارستان توحید جم با زیربنای ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع دارای ۱۲ مطب تخصصی است.

حسین‌زاده گفت: این درمانگاه همچنین شامل شش واحد دندان‌پزشکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، داروخانه، آندوسکوپی، اکو قلب و ریه و تست ورزش است.

وی یادآور شد: بیمارستان توحید جم از بیمارستان‌های مجهز وابسته به سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت است که در تمام ایام سال علاوه بر خدمات‌رسانی به کارکنان صنعت نفت، خدمات لازم را در تمام بخش‌ها به مردم بومی و ساکنان مناطق مختلف استان بوشهر و استان‌های همجوار ارائه می‌دهد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر اذعان داشت: افزایش سطح کیفی خدمات در این بیمارستان از اولویت‌های اساسی مسئولان در سال جاری است.