- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ارائه خدمات مستمر بهزیستی به ۵ هزار نفر در دشتستان

رئیس بهزیستی دشتستان از ارائه خدمات مستمر بهزیستی دشتستان به پنج هزار نفر خبر داد.

به گزارش”عسلویه نیوز” علیرضا هوشیار در آیین افتتاح مؤسسه خیریه قائم(عج) در برازجان اظهار داشت: سازمان بهزیستی یک سازمان خدمات‌رسان است و ارائه خدمات مستمر به جامعه هدف و بهبود خدمات از مهم‌ترین وظایف این نهاد در دشتستان است.

وی افزود: برای ارائه خدمات بهینه به افراد تحت پوشش از همه توان و ظرفیت خود استفاده می‌کنیم و هم‌اکنون بیشتر افراد تحت‌پوشش از کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده رضایت کامل دارند.

رئیس بهزیستی دشتستان از ارائه خدمات مستمر بهزیستی دشتستان به ۵ هزار نفر خبر داد و خاطر نشان کرد: هم‌اکنون ۱۵ هزار نفر در دشتستان از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند که ۱۰ هزار نفر به طور غیرمستمر و ۵ هزار نفر به طور مستمر از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

هوشیار تصریح کرد: آگاهی از نیازها و خواسته‌های اقشار نیازمند و مددجویان از مسائل مهمی است که بهزیستی شهرستان دشتستان به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مددجویان در دستور کار خود قرار داده و برنامه‌ها و طرح‌های خود را با توجه به این مهم انجام می‌دهیم.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف سازمان بهزیستی در نظام مقدس جمهوری اسلامی رسیدگی در راستای رفع آلام و مشکلات نیازمندان و محرومین است و یکی از راه‌هایی که می‌تواند ما را در این مسیر یاری دهد، مؤسسات خیریه است.

هوشیار تاکید کرد: مؤسسات ما باید قوی و امین باشند؛ قوی در مدیریت باشند در راستای جذب مشارکت‌ها و امین باشند به معنای اینکه صلاحیت کار را داشته باشند و امین اسرار مردم نیازمند باشند.

مؤسس و مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت قائم (عج) دشتستان نیز در این مراسم گفت: این مؤسسه با اهدافی چون رسیدگی به امور اجتماعی و فرهنگی، توانبخشی و پیشگیری پایه‌گذاری شده است.

حسین حسین‌پور متذکر شد: کمک‌های جمع‌آوری شده صرف هزینه‌های درمانی، مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان و تامین هزینه‌های فرهنگی مساجد، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: در گروه خیرین ما پزشکان، بازاریان، کارمندان، دانشجویان ، دانش‌آموزان و … حضور دارند.

حسین‌پور در پایان اذعان داشت: یکی از برنامه‌های آینده این مؤسسه طرح ویزیت رایگان بیماران، برپایی اردوهای فرهنگی و تفریحی و تاسیس مؤسسه قرآنی است.