- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ارتقای وضعیت بهداشتی مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد سعدآباد گفت: پرداخت هزینه درمانی مددجویان کمیته امداد امام خمینی از رویکردهای کمیته امداد به منظور ارتقای وضعیت بهداشتی است.

به گزارش “عسلویه نیوز” علی موفق‌منش صبح امروز در نشست مسئولان این شهرستان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است که بیشترین خدمات را به مردم مستضعف ارائه می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی سعدآباد از توزیع کارت هدیه بین ۱۹۲ کودک زیر شش سال تحت حمایت کمیته امداد سعدآباد خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت مسئله تغذیه کودکان و جلوگیری از مشکلات سوء تغذیه کودکان کارت هدیه‌ای به ۱۹۲ کودک زیر شش سال کمیته امداد امام خمینی سعدآباد اهدا شد.

موفق‌منش ادامه داد: اجرای طرح مقابله با سوء تغذیه در مجموعه کمیته امداد امام خمینی سعدآباد از طرح‌های مهم و ارزشمندی است که در منطقه اجرایی شده است.

وی با تشریح روند اجرای این طرح ابراز داشت: طرح سوء تغذیه با برنامه‌ریزی کمیته امداد و همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان استان اجرا شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی سعدآباد از ارتقای وضعیت بهداشتی مددجویان کمیته امداد خبر داد و تصریح کرد: پرداخت هزینه درمانی مددجویان کمیته امداد امام خمینی از دیگر رویکردهای کمیته امداد امام خمینی به منظور ارتقای وضعیت بهداشتی است و اقدامات گسترده‌ای در این راستا صورت پذیرفته است.

این مسئول ادامه داد:‌ افراد نیازمند به‌ عنوان ولی نعمتان جامعه قلمداد می‌شوند و حمایت از آنها وظیفه عموم است و به سفارش مقام معظم رهبری که بیمار نباید دردی به جز بیماریش داشته باشد کمیته امداد این شهر هزینه درمانی مددجویان تحت حمایت را پرداخت کرده است.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی سعدآباد همچنین از شرکت ۲۱۰ مددجو در کلاس‌های آموزش بهداشتی کمیته امداد سعدآباد خبر داد و اذعان داشت: یکی از برنامه‌هایی که برای مددجویان به ویژه خانواده‌های طرح نظام جامع و مجریان طرح اشتغال انجام می‌شود، برپایی کلاس‌های بهداشتی و توزیع اقلام بهداشتی است.

وی متذکر شد: در این راستا هفت کلاس آموزش مسائل بهداشتی در سعدآباد و روستاهای اطراف با حضور ۲۱۰ مددجو برگزار شد.

موفق‌منش در پایان اذعان داشت: در این کلاس‌ها به مسائل بهداشت محیط، بهداشت فردی و بهداشت خانواده پرداخته و آموزش‌های لازم ارائه شد.