- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کشف ۶۰ تخلف صنفی در دشتستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از کشف ۶۰ تخلف صنفی در بوشکان و ارم دشتستان خبر داد.

 

 

به گزارش”عسلویه نیوز”  ابوالقاسم محمدزاده صبح امروز در نشست مسئولان در برازجان اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با تمام توان برای بهبود وضعی بازار تلاش و فعالیت کرده و نظارت دقیقی بر تمام بازارهای سطح شهرستان داریم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان افزود: حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اهمیت بسیار زیادی دارد و با تمام ظرفیت موجود برای تحقق این مهم فعالیت می‌کنیم.

وی از کشف ۶۰ تخلف صنفی در بوشکان و ارم دشتستان خبر داد و با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر همه بخش‌های شهرستان مورد بازرسی ویژه توسط بازرسان قرار گرفته‌اند، عنوان کرد: با تغییرات و نوسانات قیمت‌ها، ماموریت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان، بازرسی از همه رسته‌های صنفی بوده که با هوشیاری و دقت لازم با واحدهای متخلف برخورد قانونی انجام گرفته است.

این مسئول گفت: در هفته گذشته بازرسین طی دو نوبت شیفت کاری به بخش بوشکان و ارم فرستاده شدند که در بخش بوشکان و ارم ۶۰ تخلف کشف شد که ارزش ریالی آنها ۲۵ میلیون تومان و همه پرونده‌ها برای رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی ارسال شده‌اند.

محمدزاده اذعان داشت: از بخش‌های فوق بیش از ۳۲۰ بازرسی انجام شده که بیشترین بازرسی از واحدها مربوط به واحدهای مواد خوراکی ۷۶ مورد، خدمات عمومی ۶۳ و مواد لبنی ۵۱ بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان در پایان متذکر شد: تعداد دو نانوایی در بخش بوشکان بدلیل کم فروشی شناسایی و پرونده برای بررسی تخلف آنها تشکیل شد.