- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

درخشان: برابر نفت بازی راحتی نداریم

 سرمربی تیم فوتبال داماش گفت: در طول تعطیلات لیگ تمرینات خوبی انجام دادیم و حالا آماده بازی هستیم، اما برابر نفت تهران بازی آسانی نخواهیم داشت.http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00940183.jpg

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در طول تعطیلات لیگ تمرین‌های خوبی داشته‌ایم، اما این هفته‌ با تیمی بازی داریم که نتایج خوبی گرفته است و با توجه به امکانات این تیم و کادر مدیریتی و فنی خوبی که دارد بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم با وجود داشتن سه بازیکن مصدوم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در تعطیلات اخیر یک اردوی پنج روزه در کیش داشتیم که تمرین‌های خوبی در آن برگزار کردیم. نفت هم در خارج از کشور اردو داشته و تیم منسجم و خوبی است. امیدوارم یکشنبه بازی خوبی برابر نفت به نمایش بگذاریم. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، می‌توانیم سه امتیاز خانگی این بازی را بگیریم. هر چند در این بازی آبشک، بروش و کوشکی را در اختیار نداریم.

درخشان درباره شکست تیم ملی برابر ازبکستان هم گفت: می‌توانستیم در آن بازی پیروز باشیم، اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. تیم ملی در اواخر بازی کمی دستپاچه بازی کرد و رو به بازی هوایی آورد، اما در این کار هم ناموفق بود. کما این که در اوایل بازی هم از روی زمین به گل رسیدیم و چند موقعیت به دست آوردیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال همچنین گفت: حالا مسیر رسیدن به جام جهانی سخت‌تر شده است. در گروه ما چهار تیم هستند که همگی مدعی صعود به جام جهانی هستند و همه هم شانس دارند. از این پس هر کسی تلاش بیشتری کند شانسش بیشتر می‌شود. ما می‌توانیم به جام جهانی برویم، چون هیچ چیز در فوتبال غیر ممکن نیست. ما توان رسیدن به جام جهانی را داریم به شرطی که انتخاب‌های درستی داشته باشیم و به ویژه برابر قطر و لبنان نتایج لازم را بگیریم.

وی درباره اظهار نظر نایب رییس فدراسیون فوتبال مبنی بر این که تیم ملی به حضور یک مربی ایرانی خوب در کنار کی‌روش نیاز دارد، گفت: این کار باید اول فصل صورت می‌گرفت، ولی متاسفانه نشد. اکنون باید به دنبال راهکار دیگری باشیم. فکر نمی‌کنم این کار در حال حاضر تاثیر چندانی داشته باشد.

درخشان در پایان گفت: از حالا تا خرداد که سه بازی حساس و سرنوشت ساز در پیش داریم باید بازیهای لیگ و جام حذفی را به صورت مرتب و برنامه‌ریزی شده انجام دهیم تا بازیکنان کاملا در شرایط مسابقه قرار بگیرند. این مساله بیش از هر چیزی به تیم ملی کمک می‌کند.