- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

گزارش تمرین امروز پرسپولیس

یک دختر بچه خردسال در تمرین امروز پرسپولیس به علی کریمی بازگشتش به پرسپولیس را خوش‌آمد گفت.


تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۰:۳۰ امروز در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد.

به گزارش فارس،در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به پاسکاری، فوتبال با یک دروازه و سپس زدن ضربات ایستگاهی پرداختند.

* در تمرین امروز پرسپولیس ۲۰هوادار پشت در‌های بسته بودند که تعدادی از آنها با توجه به اختلاف نظرهایی که داشتند درگیری‌های لفظی با همدیگر پیدا کردند. برخی‌ها معتقد بودند که رویانیان نباید بر علیه دایی صحبت می‌کرد و برخی معتقد بودند که دایی باید برای دریافت پولش بیشتر دندان روی جگر بگذارد.

* کریمی در تمرین امروز نیز به فیزیوتراپی پرداخت. او امروز با خودروی قرمزرنگ خود در تمرین حضور پیدا کرد که در پایان تمرین و وقتی که قصد ترک ورزشگاه را داشت دختربچه خردسال که از ابتدای تمرین پشت در ورزشگاه درفشی‌فر ایستاده بود دقایقی با جادوگر به گفت‌وگو پرداخت. این هوادار کوچک به کریمی گفت همراه با پدرش فقط به خاطر او به تمرین پرسپولیس آمده است و کریمی نیز یک نارنگی به او هدیه داد. این موضوع باعث شد که هواداران و بازیکنان پرسپولیس که در جوی بسیار صمیمانه در تمرین امروز حضور داشتند کریمی و دختر خردسال را مورد تشویق قرار دهند. کریمی دقایقی مقابل ورزشگاه با هواداران با چهره‌ای بسیار خندان و متفاوت نسبت به چند مدت گذشته برخورد کرد.

* ژوزه در تمرین امروز خود با ملی‌پوشان به گفت‌وگو پرداخت و از آنها خواست بازی تیم ملی را فراموش و برای بازی مقابل ذوب آهن با تمام توان به پرسپولیس کمک کنند.

* معدنچی اختصاصی به دور زمین دوید.

* قاضی نیز امروز به فیزیوتراپی رفت و دقایقی در کنار زمین با بازیکنان گفت و گو کرد. وی قرار است بعدازظهر امروز تمرینات آب درمانی خود را دنبال کند.

* نکته جالب تمرین امروز نظم و انضباط خاصی بود که توسط مسئولین مربوطه در تمرین برقرار شده بود به طوری که خبرنگاران به طور منظم در انتهای تمرین به سمت بازیکنان رفتند و مصاحبه‌ گرفتند.

* فریادهای ژوزه در تمرین امروز در هنگام فوتبال با یک دروازه در نوع خود جالب بود. او از مهاجمان می‌خواست با دقت بیشتر به دروازه حریف ضربات هدفمندی بزند.

* در انتهای تمرین محسن بنگر با دوربین عکاس باشگاه از سایر بازیکنان عکس گرفت.

* سامان آقازمانی ۱۵ دقیقه بیشتر از تیم بازیکنان همراه با پترو به تمرین پرداخت.

*فیلم‌ بازی‌های ذوب آهن به دست کادر فنی رسید.

* در پایان تمرین بازیکنان به صورت جداگانه به مدیر رسانه‌ای جدید این تیم(حمید عباسی) با شعرها و لقب‌های مختلف تبریک گفتند.