- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

توماس شاف: ولفسبورگ چالش جدید آلوفس است

 سرمربی تیم فوتبال وردربرمن گفت:‌ آلوفس می‌خواست با حضور در ولفسبورگ چالش تازه‌ای را تجربه کند پس ترک برمن توسط او بخاطر اختلاف نبود.http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00017862.jpg

دو روز قبل در باشگاه وردربرمن اتفاق غیرمنتظره‌ای روی داد. کلاوس آلوفس، مهاجم معروف دهه هفتاد و هشتاد تیم ملی آلمان پس از سال‌ها همکاری به عنوان مدیر ورزشی، ناگهان اقدام به ترک «وزر» کرد و مسئولیتی مشابه در تیم ولفسبورگ را پذیرفت.

به گزارش فارس،این تغییر و تحول سریع باعث شد شایعاتی مبنی بر وجود اختلاف بین مدیران و مقام‌های تیم برمنی سرزبان‌ها بیفتد و برخی رسانه‌‌ها تنش میان توماس شاف، سرمربی تیم و مهاجم ژرمن‌ها در جام ملت‌های ۱۹۸۰ اروپا را به عنوان دلیل ترک مقام مذکور نام ببرند، اما مربی ۵۱ ساله تیم سفید و سبزپوش منکر این شایعات شد.

وی در مصاحبه‌ای با روزنامه دی‌سایت گفت:‌ روشن است با رفتن کلاوس، آرامش تیم کمی برهم خورده است، اما شایعاتی که می‌گویند من و او با هم اختلاف داشتیم، را نمی‌پذیرم. چون چنین چیزی بین ما وجود نداشت.

او ادامه داد: من و او در برمن ۱۳ سال همکاری کردیم. او می‌خواست چالش تازه‌ای را در زندگی خود تجربه کند. تنها دلیل ترک برمن توسط او همین بود.