- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تساوی صبا و استقلال و عدم تغییر صدر جدول

دو تیم استقلال و صبای قم در شرایطی از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم آغاز شد که این بازی با گل‌های عنایتی برای صبا و برهانی برای استقلال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه اول:

پس از آغاز بازی توسط آبی‌پوشان، یاران ویسی توانستند توپ را از آن خود کنند و توپ را به غلامرضا عنایتی رساندند. او هم از اشتباه حنیف عمران زاده استفاده کرد و با جا گذاشتن مدافع استقلال با مهدی رحمتی تک به تک شد و توپ را وارد دروازه‌ کرد.

در ادامه، بازی روند آرامی را طی کرد تا این که مجیدی از سمت چپ دروازه‌ صبا حرکت کرد و شوتی را به سمت دروازه‌ این تیم زد که در نهایت لک این موقعیت را از استقلال گرفت. چند دقیقه بعد استقلالی‌ها توسط موقعیتی که اسماعیل شریفات ایجاد کرد، توپی را به فرهاد مجیدی رساند و مجیدی هم در محوطه جریمه صبا این توپ را به آرش برهانی رساند که او توانست در دقیقه ۱۷ گل تساوی بازی را به ثمر برساند.

در ادامه بازی دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به دروازه‌ حریف انجام دادند و گهگاه صاحب موقعیت‌هایی هم شدند که یکی از این موقعیت‌ها برای صبای قم بود. بازیکنان این تیم از سمت راست دروازه‌ استقلال موقعیتی را تدارک دیدند که حجازی پور با یک شوت دروازه‌ رحمتی را تهدید کرد و این موقعیت با واکنش رحمتی که توپ را مشت کرد دفع شد.

نیمه دوم:

پنج دقیقه ابتدای نیمه دوم صحنه‌ خاصی را در بر نداشت و پس از آن بازیکنان صبا تلاش کردند که به سمت دروازه‌ استقلال حرکت کند و در نهایت توسط میلاد نوری موقعیتی را به دست آوردند که با عکس العمل رحمتی این موقعیت نیز از دست رفت.

صبای قم در دقیقه ۷۲ موقعیتی را تدارک دید که با دخالت مدافعان استقلال از دست رفت و در این صحنه سه بازیکن از صبای قم و استقلال کمی دچار مصدومیت شدند و به زمین افتادند.

صبای قم که در نیمه دوم بیشتر بر روی دروازه‌ استقلال حضور داشت، صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که حمدی نژاد، این ضربه را به سمت دروازه‌ استقلال زد و با رحمتی با مشت موقعیت صبا را از آنان گرفت.

میلاد نوری در میانه میدان روی بازیکنان استقلال مرتکب خطا شد که داور با کارت قرمز مستقیم او را از زمین اخراج کرد.

درحالی که بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شد استقلالی‌ها تلاش کردند که به گل برتری دست پیدا کنند اما به نتیجه‌ای نرسیدند.

کارت زرد: مهدی امیر آبادی (۳۳)، حنیف عمران زاده (۵۱)، محسن بیات (۸۸)

کارت قرمز: میلاد نوری (۷۷)

استقلال تهران از ۱۳ بازی خود ۲۷ امتیاز کسب کرده است و در صدر جدول قرار دارد. صبای قم نیز با انجام همین تعداد بازی، با یک امتیاز کمتر در رده سوم قرار دارد.