اقدامات پتروشیمی جم در بحث مسئولیت های اجتماعی، ارزشمند و تحسین برانگیز است
تاريخ ارسال خبر : 18 نوامبر 2020 | ساعت 14:30 | کد خبر: 36696 | sv694 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه در دیدار با مدیران پتروشیمی جم اظهار داشت: اقدامات پتروشیمی جم در بحث مسئولیت های اجتماعی، ارزشمند و تحسین برانگیز است .فرماندار شهرستان عسلویه به اتفاق معاون سیاسی، اجتماعی خود، با مدیران پتروشیمی جم دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست ، ابتدا مهندس عبدالنبی یوسفی فرماندار شهرستان عسلویه از نقش پتروشیمی جم و مدیر عامل این شرکت در شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس تقدیر و تشکر نمود.

وی به مساعدت های پتروشیمی جم در راستای مسئولیت های اجتماعی از جمله مساعدت به بیمارستان نبی اکرم، کمک به تامین جهیزیه افراد تحت پوشش کمیته امداد به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان ، مشارکت در احداث منازل مددجویان ، مساعدت به کتابخانه عمومی شهرستان عسلویه برای تهیه کتاب و موارد دیگر اشاره نمود.

فرماندار عسلویه با تاکید بر نیاز ضروری شهرستان به بیمارستان، از اعلام همکاری شورای راهبردی برای تخصیص اعتبار برای شروع عملیات اجرایی این پروژه تقدیر کرد.

مهندس یوسفی، تامین اعتبار برای خرید و اهداء تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و دانش آموزان استثنایی را اقدامی ارزشمند دانسته و از مدیر عامل جم و سایر مدیران عامل شرکت های پتروشیمی منطقه پارس بخاطر این اقدام مناسب، بجا و ارزشمند، تشکر نمود.

وی با اشاره به اخذ مجوز مدارس نمونه دولتی دخترانه و پسرانه برای شهرستان عسلویه ، خواستار مساعدت پتروشیمی جم برای تجهیز این دو مدرسه شد.

فرماندار عسلویه ساخت منازل مدد جویان را باقیات الصالحات و کار موثر و ماندگار دانست و از دکتر سعیدی مدیر عامل پتروشیمی جم بخاطر اولویت قائل شدن به کمیته امداد تشکر و قدردانی نمود.

موضوع اشتغال جوانان جویای کار عسلویه و مطالبات کارگری از جمله دیگر مسائل مطرح شده در این نشست بود.

🌐 *جهت اطلاع از آخرین اخبار شهرستان به کانال رسمی عسلویه نیوز بپیوندید*
*https://t.me/assaluyehnews*

🌐 *به واتساب عسلویه نیوز بپیوندید*
*https://chat.whatsapp.com/ICNagEEXqM56G8doMX3QHn*
🌐 *به صفحه انستگرام ما بپیوندید*
*instagram.com/assalouyehnews.official*


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ