- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تبلیغ مشروبات الکلی در عربستان +عکس

تصویری که در زیر دیده می شود، مربوط به ورزشگاه بین المللی “ملک فهد” در عربستان سعودی است. این تصویر مربوط به بازی دوستانه تیم ملی عربستان با تیم ملی آرژانتین است که چهارشنبه گذشته برگزار شد.

به گزارش مشرق به نقل از شیعه آنلاین، وهابیت نسبت به دیگر مذاهب اسلامی در جهان، بیشتر مدعی بر حق بودن دارند به گونه ای که نه تنها خود را بر حق می دانند بلکه همه مردم جهان که غیر وهابی هستند را “کافر” می دانند.

اما روز به روز که می گذرد و رسوایی های جدیدی در عربستان سعودی فاش و منتشر می شود، توخالی بودن فرقه ضاله و ساختگی وهابیت نمایان تر می شود.

در جدید ترین خبری که در این باره منتشر شده، عکس تابلوی تبلیغاتی مشروبات الکلی در ورزشگاه های سعودی است. این تابلوهای تبلیغاتی در حالی در ورزشگاه های سعودی نصب شده که حرام بودن مشروبات الکلی از احکام آشکار دین مبین اسلام است که در قرآن کریم نیز خداوند متعال آیاتی را در مورد آن نازل کرده و همه مذاهب اسلامی به حرمت آن اذعان دارند.

تصویری که در اینجا دیده می شود، مربوط به ورزشگاه بین المللی “ملک فهد” در عربستان سعودی است. این تصویر مربوط به بازی دوستانه تیم ملی عربستان با تیم ملی آرژانتین است که چهارشنبه گذشته برگزار شد.

همان طور که در تصویر نیز دیده می شود، شرکت آرژانتینی مشروبات “کویلمیس” تابلویی تبلیغاتی در این ورزشگاه نصب کرده است. این تصویر امروز در سایت های مختلف خبری عربستان منتشر شده و مورد انتقاد شدید کاربران اینترنتی قرار گرفته و آن را اقدامی ضد اسلامی دانسته اند.