- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

واکنش‌رضایی پس ازدیدن بازیگر نقش‌خودش

آن روز آقای رضایی تسبیح حقیقی خود را هم که همیشه دست می‌گرفتند به من دادند، من هم می‌خواستم تسبیحی که در صحنه از آن استفاده می‌کردم را به آقای رضایی بدهم که برای حفظ راکورد این کار را نکردم و تسبیح آقای رضایی را هم به عنوان یادگاری نگه داشتم.
به گزارش گروه فرهنگی مشرق، ابراهیم امیریان مدیر تولید، بازیگردان و بازیگر نقش محسن رضایی در مستند آخرین روزهای زمستان گفت: اتفاقا محسن رضایی روزی آمدند پشت صحنه که من گریم شده بودم و اتفاقا تسبیحی هم که ایشان همیشه دست می‌گیرند، دستم بود. وقتی من را دیدند جا خوردند، با هم دست دادیم و هر دو خندیدیم.

او ادامه داد: البته آن روز آقای رضایی تسبیح حقیقی خود را هم که همیشه دست می‌گرفتند به من دادند، من هم می‌خواستم تسبیحی که در صحنه از آن استفاده می‌کردم را به آقای رضایی بدهم که برای حفظ راکورد این کار را نکردم و تسبیح آقای رضایی را هم به عنوان یادگاری نگه داشتم. البته آقای رضایی خودشان وقتی ما را با گریم سر صحنه می‌دیدند تشخیص دادند که چه کسی نقش کی را بازی می‌کند و فقط وقتی بازیگر نقش سردار رشید را دیدند گفتند که این بازیگر کمی تپل‌تر است و آقا رشید ما کمی لاغر‌تر بود.

مستند آخرین روزهای زمستان با محوریت زندگی شهید حسن باقری در شبکه یک سیما ساخته شد.