- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پرسپولیس با برد سایپا به رده‌ی ششم رسید

شاگردان استیلی در هفته‌ی چهاردهم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میهمان سایپا بودند که درپایان با تک گل مازیار زارع در دقیقه‌ی ۴۰ از روی نقطه‌ی پنالتی به برتری رسیدند.

پرسپولیس در نیمه‌ی نخست بازی می توانست در همان دقایق آغازین بازی به گل برسد، اما مهرداد اولادی قدر ضربه‌ی پنالتی را که خودش به دست آورده بود ندانست و توپ را به دستان دروازه‌بان کوبید.

سرخپوشان پایتخت که در این دیدار از حمایت تعداد بسیار اندکی از هواداران خود بهره‌مند بودند، به حملات خود اضافه کردند و البته سایپا هم در نیمه‌ی نخست چند موقعیت نصفه و نیمه داشت.

در دقیقه‌ی ۴۰ محمد نوری با حرکت در عرض محوطه‌ی جریمه از سوی مدافعان سایپا متوقف شد و داور بار دیگر در سوت خود دمید و این بار زارع بر خلاف حرکت دروازه‌بان توپ را به گل تبدیل کرد.

در آخرین دقایق نیمه‌ی نخست سایپا می توانست گل مساوی را به ثمر برساند، اما ضربه‌ی سر انصاری‌فرد با اختلاف اندک به اون رفت.

در نیمه‌ی دوم پرسپولیس می توانست به گل دوم برسد، اما جواد کاظمیان در چند موقعیت قدر فرصت‌ها را ندانستند. بازیکنان سایپا در حالی که در نیمه‌ی دوم می توانستند با افزایش تعداد نفرات در خط حمله به گل تساوی برسند، بیشتر چشم به ضدحملات داشتند که البته برایشان سودی نبخشید.

پرسپولیس با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و موقتا به رده‌ی ششم جدول رسید.

در دیگر دیدار برگزار شده، ذوب‌آهن در رشت میهمان داماش گیلان بود و در پایان با تساوی یک بر یک متوقف شد.