- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بیمارستانی در استان که از راه اندازی آن خبری نیست

وی اظهارکرد: با وجود این که عملیات اجرایی بیمارستان ۳۲ تخت خوابی عسلویه از سال ۸۴ از سوی سازمان تامین اجتماعی آغازشده است، هنوز از راه [1]اندازی آن خبری نیست.

 

 

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان به وعده های خود در مورد بهره برداری از بیمارستان در دست ساخت عسلویه عمل کنند.

حجت الاسلام موسی احمدی درنشست کارگروه تخصصی بهداشت و درمان استان بوشهر درعسلویه افزود: مسوولان باید نسبت به عملی کردن وعده هایی که به مردم می دهند کوشا باشند تا هم اعتماد آنها را جلب و هم اعتبار خود را حفظ کنند.

وی اظهارکرد: با وجود این که عملیات اجرایی بیمارستان ۳۲ تخت خوابی عسلویه از سال ۸۴ از سوی سازمان تامین اجتماعی آغازشده است، هنوز از راه اندازی آن خبری نیست.

احمدی اضافه کرد: با توجه به نیازهای عمده درمانی مردم این بخش و وعده های ادامه دار مسوولان برای افتتاح این بیمارستان، اما تاکنون عزم جدی برای تکمیل و بهره برداری از این مرکز مشاهده نشده است.

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هم اکنون این بیمارستان ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در این نشست مصوب شد، سازمان تامین اجتماعی تا ۴۵ روز آینده برق رسانی این بیمارستان را به پایان برساند.

احمدی گفت: در مصوبه دوم این نشست نیز مقرر شد تا ۱۵ بهمن سال جاری ساختمان فیزیکی این بیمارستان تحویل شود و براساس مصوبه سوم، دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان استان بوشهر موظف شد، ترتیبی اتخاذ کند که بیمارستان به مدت یک هفته به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد تا موانع و معایب آن مشخص شود.

رییس شورای بخش عسلویه نیز گفت: بهره برداری از بیمارستان ۳۲ تخت خوابی عمده مشکلات درمانی این بخش را برطرف می کند.

علی پلنگی افزود: با توجه به نبود یک مرکز درمانی قابل دسترس در این بخش برخی اوقات افراد در اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست می دهند.
وی اضافه کرد: ضروری است این بیمارستان با توجه به حجم بسیار ترددهای شرکتی و غیر شرکتی هر چه زودتر تکمیل و به تجهیزات پزشکی و کادر متخصص مجهز شود.

بخش عسلویه از توابع شهرستان کنگان در فاصله ۲۸۵ کیلومتری جنوب بوشهر محل اجرای طرح های عظیم توسعه میدان گازی پارس جنوبی است.