- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کارمند بوشهری پاداش ۲ میلیون تومانی را رد کرد

محسن دیری‌زاده کارمند نمونه بوشهری که ۲۳۵ میلیون تومان پول گمشده را به صاحبش برگردانده بود پاداش ۲ میلیون تومانی صاحب کیف گمشده را هم رد کرد.

 

  محسن دیری‌زاده کارمند قراردادی اداره کل استاندارد استان بوشهر ۲۷ سال سن دارد و مجرد است و به گفته خودش فعلا تصمیمی برای ازدواج ندارد اما کار بزرگ وی موجب شد تا این اقدام در ذهن مردم ماندگار شود.

 

وی در گفت‌وگویی با خبرنگار “عسلویه نیوز” با تشریح اتفاق صورت گرفته بود در پاسخ به این سوال که مشکلاتی مالی هم داری یا خیر، اظهار داشت: خدا رو شکر بدهی ندارم و اموراتم هم تاکنون به لطف خدا گذشته اما اعلام می‌کنم کار خیلی بزرگی هم نکردم و هر کس جای من بود ممکن بود همین کار را انجام دهد.

 

این کارمند نمونه بوشهری بیان کرد: اعتقاد دارم مالی که متعلق به من نباشد اگر آن را به دست بیاورم دو برابر آن ضرر می‌کنم.

 

دیری‌زاده بیان کرد: برای پیدا کردن نشانی صاحب کیف پس از این کل کیف را گشتم شماره تلفنی پیدا کردم و با فرد مورد نظر تماس گرفته و پول را به صاحبش دادم.

 

وی افزود: فرد مذکور اهل شهر میاندوآب بود و از این اقدام هم خیلی خوشحال شد ولی پس از پیدا شدن پول‌هایش به من پیشنهاد پاداش ۲ میلیون تومانی را داد اما من این پاداش را هم قبول نکردم.

 

محسن دیری‌زاده کارمند اداره کل استاندارد بوشهر کیفی حاوی ۲۳۵ میلیون تومان پول را در تاکسی پیدا کرد و در یک اقدام تحسین‌‌برانگیز پول را به صاحبش بازگرداند.