- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

امام جمعه بوشهر: نیروی دریایی ارتش ایران در اوج صلابت نظامی

امام جمعه بوشهر گفت: نیروی دریایی ارتش ایران با داشتن تخصص و تجهیزات فوق روز و مدرن در اوج آمادگی و صلابت نظامی قرار دارد.

 

به گزارش “عسلویه نیوز” آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح دیروز در مراسم در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت روز نیروی دریایی اظهار داشت: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران نماد اقتدار اسلام و ایران در دریا در حوزه ملی و بین‌المللی است و ایران اسلامی به خود می‌بالد که این چنین نیروی مسلحی دارد که لشکر خدا است.

صفایی بوشهری تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با ساختار و سازماندهی کارآمد، پیشرفت در فناوری‌های نوین نظامی و اقتدار در عرصه‌های دفاع مقدس در هندسه ملی و فراملی نظامی و به کار‌گیری‌های بهینه از سیستم‌های نوین امنیتی و نظامی در سطوح مختلف زمین، هوا و دریا نیرویی پرتوان است.

وی تصریح کرد: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به فرماندهی رهبر معظم انقلاب چنان صلابت دارد که به هیچ صورت در سیستم‌های آکادمی‌ نظامی جهان فکر تهاجم به ایران اسلامی مورد توجه نیست.

وی یادآور شد: در اینجا عهد می‌بندیم که در کنار رهبر معظم انقلاب چون سربازان حضرت علی (ع) مدافعان حریم ولایت و ایران اسلامی باشیم.

امام جمعه بوشهر تأکید بر لزوم وجود نیروهای مسلح قدرتمند برای هر نظام و کشوری، افزود: هر چقدر نیروهای مسلح یک کشور در برنامه ریزی‌ها، طراحی، ساخت تجهیزات، عملیات میدانی، آموزش و گسترش حوزه فعالیت قوی‌تر باشند، قطعاً آن کشور در فضای بین المللی و هندسه نظامی جهان دارای موقعیت ویژه‌ای خواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر همچنین ایجاد ساختار تشکیلاتی و اقتدار نظامی منبعث از ایمان، توکل و تقوای دینی را برای نیروهای مسلح ضروری دانست.

صفایی بوشهری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را پاسدار دین خدا خواند و دفع تحرکات بیگانگان علیه کیان میهن اسلامی، حضور مقتدرانه در صحنه‌های ملی و فراملی و نمایش عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را از جمله وظایف نیروهای مسلح برشمرد.

در ادامه این آیین پیام فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امیر دریادار حبیب‌الله سیاری قرائت شد همچنین یگان‌های نمونه از سپاه، نیروی انتظامی، بسیج، نیروهای دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی از مقابل تمثال امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا رژه رفتند