- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

جستجو برای یافتن جسد دختر ۱۸ ساله برازجانی

سیل در برازجان در دو روز گذشته جان ۴ نفر از شهروندان را گرفت و خسارت های زیادی به شهربرازجان و روستاهای اطراف وارد کرده است.

سیل در برازجان در دو روز گذشته جان ۴ نفر از شهروندان را گرفت و خسارت های زیادی به شهربرازجان و روستاهای اطراف وارد کرده است.
همچنین بنا به گفته های مسئولین تنها یکی از شهروندان برازجانی مفقود گردیده که تا کنون جسد وی نیز کشف نشده است.
وی دختر ۱۸ ساله ای می باشد که در حاشیه یکی از رودخانه های فصلی شهر مفقود گردیده است.
جواد بازدار رئیس هلال احمر شهرستان دشتستان در این خصوص گفت: با توجه به مفقود شدن یکی از شهروندان در ماجرای سیل دو روز پیش در دشتستان، در خواستی به سازمان هلال احمر مرکزاستان ارائه نمودیم و این سازمان یک تیم دو نفره از اصفهان و همچنین یک تیم دو نفره از فارس اعزام کرده اند که این گروه ها به همراه ۴ قلاده سگ ویژه ی تجسس می باشند.
وی افزود: این گروه تجسس از امروز صبح کار خود را شروع کرده و تا کنون جسد این دختر ۱۸ ساله پیدا نگردیده و تجسس تازمانی که نیاز هست و جسد پیدا نشده همچنان ادامه خواهد داشت.
بازدار در خصوص تعداد مفقودین گفت: در سطح شهرستان دشتستان تنها یک نفر مفقودی اعلام شده و هر تعداد دیگری که اعلام شده است شایعه می باشد و به همین دلیل گروه تجسس تنها به دنبال یک جسد است.
بازدار در خصوص کمک های هلال احمر به خانواده های آسیب دیده در سطح شهرستان افزود: تا کنون ۷۶۰ خانوار در سطح شهرستان دشتستان را بوسیله ی اقلام اولیه زندگی مانند پتو، بخاری ، موکت، کنسرو کمک رسانی کرده ایم و تا زمانی که فرماندار شهرستان اعلام کند به این عزیزان این کمک رسانی ها همچنان ادامه خواهد داشت.
رئیس سازمان هلال احمر دشتستان بیان کرد : تنها۷۰ خانوار از این تعداد خانواده های آسیب دیده عشایر هستند و بقیه محله های علی آباد، حسین آباد و شهرک پردیس در برازجان و سعدآباد، شبانکاره و بقیه روستاهای بخش مرکزی می باشند.