- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

قتل یک جمی در دشتی

نزاع خانوادگی بین چند نفر از اهالی شهر جم در شهرستان دشتی به دلیل مسائل مالی، منجر به کشته شدن یکی از اعضای خانواده می‌شود.

 

به گزارش”عسلویه نیوز” بهرام مرادی  با اشاره به دستگیری عوامل قتل پیمانکار جمی گفت: در ۳۱ مرداد ۱۳۸۹ در کنار جاده سه راهی چاوشی جسدی در کنار خودرو زانتیا کشف شد که مردی میان سال به ضرب گلوله به قتل رسیده بود.

فرمانده انتظامی دشتی افزود: با شناسایی مقتول مشخص شد مقتول «م-ب» فرزند «ع»  اهل جم و پیمانکار راه بوده که منزلی هم در بوشهر داشته است.

وی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه به برادرزاده‌اش «م- پ» ۲۷ ساله و اهل لارستان و ساکن جم مظنون شدیم ولی نتیجه‌ای قطعی به دست نیامد ولی پرونده مفتوح ماند.

مرادی ادامه داد: عوامل پلیس آگاهی دشتی مجددا پرونده را مورد بازبینی قرار دادند و با صدور حکم نیابت قضایی توسط دادسرای دشتی «م- پ» به همراه ۲ هم‌دست دیگرش «ر- ت»  ۲۸ ساله اهل لارستان و ساکن جم که خواهرزاده مقتول است و «م- م» ۲۷ ساله اهل شیراز و ساکن کنگان دستگیر و به آگاهی منتقل و مورد بازجویی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در بازجویی «م- پ» متهم ردیف اول به قتل اقرار و جزییات قتل را فاش کرد.

مرادی افزود: این ۳ نفر با نقشه‌ای از قبل به بوشهر می‌روند و وارد منزل مقتول می‌شوند و به قصد رفتن جم با مقتول همراه می‌شوند و «م» با پژو ۴۰۵ پشت سر آن‌ها حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: در بین راه و در مسیر جاده چغادک نزاعی بین آن‌ها صورت می‌گیرد و «پ»  که مطلع بوده مقتول ۸۰ میلیون تومان همراه دارد درخواست می‌کند ۶۰ میلیون تومان به «ت» قرض دهد که مقتول به خاطر بدحسابی قبول نمی‌کند و تیری با کلت شاه‌کش به بازوی سمت راست مقتول اصابت و وارد بدن می‌شود و ریه‌اش را سوراخ می‌کند و موجب فوتش می‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: پس از فوت مقتول جسد را کنار باغی نزدیک جاده می‌اندازند تا ماشین را هم به سرقت ببرند که ماشین حرکت نمی‌کند و با پژو ۴۰۵ که راننده آن «م» بوده و پشت سر آن‌ها حرکت می‌کرده راه می‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: مجرمین هم اکنون با قرار بازداشت روانه زندان دشتی شده‌اند.