- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کشف ۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در عسلویه

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف ۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در عسلویه خبر داد.

به گزارش ” عسلویه نیوز” خدابخش نیکنام بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در منطقه عسلویه است و در این مسیر اهتمام جدی داریم.

وی افزود: همکاری مردم با نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت بسیار خوب است و به فضل خدا در تامین امنیت پایدار از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم. [1]

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف ۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان این فرماندهی در آبان ماه امسال، به منظور مقابله با پدیده قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی و ارتقای امنیت اجتماعی، مقدار ۲۳ هزار و ۶۳۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد که این مقدار نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در آبان ماه امسال شاهد کاهش ۵۰ درصدی تصادفات درون شهری و کاهش ۱۳ درصدی تعداد وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه در سال قبل در این منطقه بوده‌ایم.

نیکنام ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت خوب شهروندان با پلیس و تأکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در استمرار طرح‌های پاکسازی، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرمجاز و توزیع سوخت توسط افراد فرصت‌طلب و سودجو، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی گفت: عسلویه از مناطق حساس در استان است و با تمام ظرفیت برای برقراری امنیت در این منطقه تلاش می‌کنیم.