- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پروازهای بوشهر- تهران افزایش یافت

مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهر گفت: چهار خط جدید پروازی این شرکت در مسیر تهران – بوشهر و بالعکس برقرار شده است.

 

مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهر گفت: چهار خط جدید پروازی این شرکت در مسیر تهران – بوشهر و بالعکس برقرار شده است.
احمد ماحوزی افزود: این پروازها از فردا در روزهای جمعه و چهارشنبه هر هفته با هواپیمای ایرباس ساعت ۱۷و ۴۵دقیقه از تهران و۲۰و ۲۵دقیقه از بوشهر انجام می شود.
وی یادآورشد: با این افزایش خط پروازی ظرفیت صندلی خطوط شرکت هواپیمایی هما در استان بوشهر به شش هزار و ۴۰۰صندلی در هفته افزایش یافته است.
مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه استان بوشهر گفت: با پی گیری استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و همکاری مسوولان هما ساعت پروازهای صبح این شرکت از تهران به بوشهر نیز ۳۵دقیقه جلو آمده که این امر رضایت مندی مسافران را در پی داشته است.
وی اضافه کرد: این امر باعث شده تا فرود هواپیما به طور معمول صبح ها ساعت هفت و۵۰ دقیقه در فرودگاه بوشهر انجام شود.
ماحوزی اظهار کرد: هواپیمایی هما به دلیل اهمیت استان بوشهر تعداد ۲۰ پرواز از مجموع ۲۸ پرواز خود را با هواپیمای ایرباس پهن پیکر در این استان انجام می دهد که تنها استان کشور از این نظر است.

وی گفت: استفاده از هواپیمای ایرباس در خطوط پروازی به دلیل ظرفیت بالای انتقال بار امکان انتقال بار غیرهمراه مسافر، مرسولات پستی و مطبوعات را فراهم می کند.