- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تفریح مارها در ساحل بوشهر

رئیس آتش‌نشانی بوشهر گفت: پس از گشت‌زنی اکیپ‌های آتش‌نشانی در ساحل بوشهر برای مقابله با مارها امروز صبح ۶ مار دیگر شکار شد.

 

به گزارش “عسلویه نیوز” روز گذشته در اثر بارش باران شدید و طغیان رودخانه‌ها در دشتستان و گناوه تعدادی از مارهایی که در مناطق کوهستانی شهرهای مذکور زندگی می‌کردند از طریق دریا به ساحل بوشهر رسیدند.

بنابر گزارش آتش‌نشانی بوشهر شب گذشته آتش‌نشانان ۲۰ مار را در ساحل بوشهر شکار کرده و تحویل محیط زیست دادند.

علی‌اکبر کمان رئیس آتش‌نشانی بوشهر امروز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: اکیپ‌های آتش‌نشانی از بامداد امروز گشت‌زنی‌های خود در ساحل بوشهر را ادامه دادند و ۶ مار دیگر در ساحل بوشهر را شکار کردند.

وی افزود: به دلیل اینکه مارها در هوای گرم خود را نشان می‌دهند امروز پس از طلوع آفتاب اکیپ‌های گشت‌زنی را به محل اعزام کردیم تا در نقطه تجمع مارها یعنی حدفاصل جفره تا پارک مرجان را از وجود مارها پاکسازی کنند.

کمان اضافه کرد: مردم هوشیار باشند که محل تجمع بیشتر این مارها در منطقه جفره تا پارک مرجان است و موارد تهدید‌کننده در دیگر نقاط مشاهده نشده است.

وی اضافه کرد: اکیپ‌های آتش‌نشانی فعالیت خود را همچنان ادامه می‌دهند تا ساحل بوشهر را از مارهایی که بر اثر بارش باران و طغیان رودخانه‌ها به ساحل بوشهر رسیده‌اند را پاکسازی کنند.

کمان یادآور شد: فعالیت‌های خود را تا زمانی که احساس کنیم دیگر ماری در ساحل بوشهر نباشد ادامه می‌دهیم و از مردم می‌خواهیم تا پاکسازی کامل ساحل نسبت به عبور و مرور و تفریح در منطقه مذکور مراقبت بیشتری داشته باشند