- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

هشت خبر از سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در هفتمین روز از هفته بسیج

۱  – معاون اداره کل ارشاد استان بوشهر:

هدف بسیج سازندگی است

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: بسیج برای پیشرفت، محور سازندگی و جهاد علمی را مد‌نظر دارد.

به گزارش خبرنگار بسیج بوشهر، اکبر ناصحی در جمع بسیجیان ادارات ارشاد شهرستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: بسیج از مقدس‌ترین و ارزشمندترین نهادهای انقلاب اسلامی است و بسیاری از موفقیت‌های نظام مرهون فداکاری بسیجیان است.

مدیر حراست اداره کل ارشاد استان بوشهر یادآور شد: با توجه به اینکه ۳۰ سال پیش و با فرمان حضرت امام (ره) نهادی به نام نهاد بسیج مستضعفین تشکیل شد، برکات این شجره طیبه در تمام عرصه‌های انقلاب قابل مشاهده است.

وی افزود: دهه اول انقلاب مملو از توطئه گروهک‌های ضدانقلاب و تلاش رژیم بعث برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود و در آن ایام حضور بسیج و کمک بزرگی که مردم در قالب گروه‌های سازمان یافته به نیروهای مسلح کردند، باعث حفظ انقلاب و کوتاه شدن دست متجاوزان شد و ده‌ها هزار شهید و جانباز که تنها یکی از آنها اسطوره‌ای به نام حسین فهمیده است، حاصل این جانفشانی بسیجیان است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بعد از جنگ و در حالی که هنوز زخم‌های این دوران التیام نیافته بود، دشمن تهاجم گسترده فرهنگی را علیه نظام آغاز کرد و در آن دوره نیز ملت در قالب بسیج به میدان آمد و با اقدامات خود از ارزش‌ها پاسداری کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت پیامبر اعظم (ص) تصریح کرد: ناکامی دشمن در عرصه تهاجم فرهنگی موجب شد تا ساز حمله نظامی مجدد کوک شود و دشمن با حضور گسترده در اطراف مرزهای ایران به دنبال تحقق این امید واهی بود تا نظام و ملت قهرمان ایران تسلیم یا آماده تسلیم شوند اما بسیج با ساماندهی گردان‌های رزم در کنار متخصصان الهام ‌گرفته از فرهنگ بسیجی که انواع تسلیحات پیشرفته را ساخته‌اند، شرایطی را فراهم کرد که ما قدرت بازدارندگی خود را تقویت کنیم و دشمنان با ناکامی این صحنه را واگذار کنند.

وی ادامه داد: ما در دوران جنگ نیز موضوعات فرهنگی را از یاد نبردیم و در دوران تهاجم فرهنگی نیز آمادگی دفاعی خود را کاملاً تقویت کرده و اجازه ندادیم کوچک‌ترین تهدیدی علیه نظام عملی شود.

مدیر حراست اداره کل ارشاد در ارتباط با رویکرد این اداره کل در دهه چهارم انقلاب گفت: با تثبیت نظام و امنیت ملی در مقابل تهدیدات استکبار، ما حرکت برای سازندگی، جهاد علمی و از سوی دیگر تهذیب، خودسازی و خدمت به مردم را در دستور کار داریم.

ناصحی افزود: رهبر معظم انقلاب شعار دهه چهارم انقلاب را پیشرفت و عدالت بیان فرمودند و بسیج نیز برای پیشرفت، محور سازندگی و جهاد علمی و برای تحقق عدالت تهذیب و خدمت به مردم را در نظر گرفته است.

وی اظهار داشت: با تشکیل سازمان بسیج مستضعفین همه اقشار و سلیقه‌ها حضوری فعالانه در تحقق اهداف دهه چهارم انقلاب خواهند داشت.

ناصحی تصریح کرد: بسیار مفتخرم که در حضور شما بسیجیان قرار دارم و امیدوارم که روز به روز بر اقتدار و عزت بسیج و بسیجیان افزوده شود.

وی گفت: باید دست به دست هم دهیم و با همت مضاعف و کار مضاعف برای فتح قله‌های بلند پیشرفت و تعالی حرکت کنیم و از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

در این دیدار بسیجیان ادارات ارشاد استان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار تقویت بسیج شدند.

۲ – فرمانده سپاه شهرستان کنگان خبر داد:

افتتاح ۴ واحد از منازل مسکونی بسیجیان در شهرستان کنگان

فرمانده سپاه شهرستان کنگان از افتتاح چهار واحد از منازل مسکونی بسیجیان در شهرستان کنگان خبر داد.

به گزارش خبرنگاربسیج کنگان، ابراهیم حق‌شناس شنبه‌ شب در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی سپاه کنگان اظهار داشت: بسیج سازندگی از ابتدای تاسیس خود در سال ۵۸ تاکنون همواره موجب خیر و برکت برای مردم و نظام اسلامی بوده و هر جا بسیج حضور داشته تهدیدها و ترفندها را مهار کرده است.

وی افزود:‌ تمام بسیجیان دارای ایمانی بسیار قوی هستند و در برابر تمایلات نفسانی ایستادگی می‌کنند و بسیجیان با حضور قدرتمند خود در تمام عرصه‌ها موجب استحکام هر چه بیشتر پایه‌های نظام اسلامی شده‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: امروز دشمن از قدرت و عظمت و اقتدار بسیج وحشت دارد و به همین دلیل با تمام توان سعی دارد بسیج را در بین مردم تضعیف کند و با تبلیغات فراوان سعی دارد مردم را نسبت به بسیج و نظام اسلامی بدبین کند که البته مردم هیچ زمانی به این شایعات دشمن توجه نمی‌کنند.

حق‌شناس با اشاره به هفته مبارک بسیج، این ایام را فرصتی مناسب برای بازخوانی دستاوردهای عظیم بسیج در سه دهه اخیر برشمرد و تصریح کرد: خدمات بسیج آنقدر زیاد و گسترده است که برای معرفی تمام دستاوردهای این نهاد قدرتمند نیاز به چند ماه داریم و در یک هفته نمی‌توان همه دستاوردهای بسیج را بیان کرد.

وی از افتتاح چهار واحد از منازل مسکونی بسیجیان در شهرستان کنگان خبر داد و عنوان داشت: به منظور رفاه حال کارکنان غیر‌بومی این ناحیه، در سال گذشته کلنگ ساخت این چهار واحد در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر‌مربع و زیربنای ۳۰۰ متر در ضلع شرقی ناحیه مقاومت زده شد که هم‌اکنون به بسیجیان عزیز واگذار می‌شود.

حق‌شناس افزود: بسیجیان باید در تمام عرصه‌ها الگو و نمونه باشند و بسیجیان باید نشان دهند که شایستگی این افتخارات را دارند و به واقع بسیجیان ایران اسلامی همواره استحقاق بیشتری داشته‌اند.

فرمانده سپاه کنگان ادامه داد: بسیجیان کسانی هستند که در مقابل توفان‌های سهمگین مردانه ایستادند و امروز نیز بسیجیان پشت سر رهبری معظم انقلاب برای حفظ و حراست از ارزش‌های ناب اسلامی و الهی تلاش می‌کنند و امروز باید تلاش کنیم تا تفکر بسیجی در جامعه حاکم شود.

حق‌شناس اظهار داشت: باید همه ما دست به دست هم بدهیم و برای تحقق آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم و حرکت در این مسیر مهم‌ترین ویژگی بسیجی واقعی است.

۳ – معاون شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران:

هر جا که نام بسیج باشد دشمنان هراس دارند

معاون شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران گفت: هر جا که نام بسیج باشد، دشمنان هراس دارند.

به گزارش خبرنگاربسیج عسلویه، مجید مسرور در گردهمائی مسئولان حراست شرکت خدمات غیر‌صنعتی گاز ایران در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای توحید جم با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج فرصت ارزشمندی برای معرفی خدمات و دستاوردهای این نهاد انقلابی و تاثیرگذار است.

وی افزود: گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در سطح جامعه یک مسئله مهم است و اگر این تفکر در اجتماع حاکم شود، دشمنان هیچ وقت نمی‌توانند موجب تضعیف اعتقادات مردم شوند و هر جا که نام بسیج باشد، دشمنان هراس دارند و بسیج همواره اقتدار و عزت را به ارمغان آورده است.

مدیر حراست شرکت خدمات غیر‌صنعتی گاز ایران خاطرنشان کرد: این همایش در واقع در راستای اهداف شرکت و تحقق اصل شعار حراستی اثر‌گذار‌ و تصمیم‌ساز و پاسخگو و نیز ارتقای تعامل و تکریم ارباب رجوع و همکاران و خانواده‌های ساکن در شهرک برگزار شده و امیدوار هستیم که بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مسرور تصریح کرد: در چند سال اخیر اقدامات حفاظتی بسیار خوب و موثری صورت گرفته و کارکنان حراست به عنوان حافظان نظم و امنیت و آرامش در مجموعه این شهرک فعالیت می‌کنند.

وی ضمن دعوت نگهبانان و سرشیفت‌ها و گشتی‌های شهرک به انجام صحیح وظایف محوله بیان داشت: شعار ما در این شهرک، “ایجاد فضای آرامش و امنیت برای خانواده‌ها و تعامل با مردم فهیم و شریف شهرستان جم در استفاده از امکانات درمانی بیمارستان جم ” است و همه باید در این عرصه تلاش و فعالیت کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: حراست شرکت خدمات غیر‌صنعتی گاز ایران در واقع با هدف ارتقای سطح امنیت و رعایت حریم خصوصی افراد و همچنین تلاش در راستای حفظ آبرو و اسرار مردم و خانواده‌های ساکن شهر وظیفه حساسی بر عهده دارد.

مسرور گفت: حراست از اموال ساکنین و کارکنان شرکت، کنترل ترددهای ورودی و خروجی به حوزه استحفاظی و تامین امنیت اماکن و تاسیسات شرکت نیز از دیگر اهداف حراست است.

وی افزود: از سال گذشته و با ادغام شهرک‌های تندگویان، ۳۷۲ واحدی و توحید به صورت یکپارچه به مساحت ۳۶۰ هکتار، حراست شرکت در واقع محافظت از حریم بیش از ۱۰ هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های شرکت را بر عهده دارد.

مسئول حراست شرکت خدمات غیر‌صنعتی گاز ایران خاطرنشان کرد: باید با همت مضاعف و کار مضاعف برای پیشرفت و توسعه پالایشگاه و شهرک‌ها فعالیت کنیم و باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

در ادامه این نشست، کارکنان واحد حراست و همچنین تعدادی از مسئولان شهرک‌های مسکونی نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و از فعالیت‌های حراست تقدیر کردند.

۴ – با حضور مردم و مسئولان انجام شد؛

برگزاری نخستین یادواره شهدای پایگاه مقاومت سیدالشهدای آبدان

نخستین یادواره شهدای پایگاه مقاومت سیدالشهدای شهر آبدان با حضور مسئولان و مردم این شهر و شهرستان دیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج دیر، امام جمعه موقت آبدان در این آیین با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج فرصت مناسبی برای انتقال و گسترش فرهنگ بسیجی در سطح جامعه است و همه باید در این زمینه همکاری کنند.

حجت‌الاسلام مرتضی ارتفاعی افزود: بسیجیان در طی سه دهه در واقع تمام کارهای سخت و غیرممکن را انجام داده‌اند و تجلیل از بسیجیان و ایثارگران امری حیاتی است.

امام جمعه موقت آبدان با تجلیل از شهدا خاطرنشان کرد: اجر کسانی که برای شهدا کار می‌کنند با امام شهدا، سیدالشهدا (ع) است، چرا که کسانی‌که با خدا معامله کرده‌اند و خونشان در راه خدا و احیای اسلام ریخته شده، خود خداوند خون‌بهای آنهاست و یقیناً اینان در جوار رحمت الهی آرمیده‌اند.

ارتفاعی در ادامه با بیان خاطراتی از شهدای گرانقدر به ذکر اعجاز این فرشته‌های زمینی پرداخت و تصریح کرد: در همین آبدان شهیدی را سراغ دارم که دختربچه گنگ را شفا داده است و اینها چیزهایی نیست که بشود کتمان کرد و این موارد نشان‌دهنده ایمان و اخلاص شهدای گرانقدر است.

وی گفت: بدون شک گرامیداشت شهدا امری ضروری است، چرا که دشمن درصدد است با تلاش و رخنه در بین جوانان ما، آنها را از شهدا جدا کند و به جوانان و نوجوانان ما تلقین کند که اگر هم شهیدان خوب بوده‌اند، خواست خداست چراکه آنها فرشتگانی بوده‌اند که در این کره خاکی زندگی می‌کرده‌اند، در حالیکه همه این عزیزان همچون ما جوان بوده‌اند و جوانی هم کرده‌اند و رسیدن به آنها کاری دور از دسترس نیست و با تقویت ایمان و اخلاص می‌توانیم به شهدا برسیم.

فرمانده پایگاه سیدالشهدا‌ی آبدان نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به مدعوین از تلاش همه بسیجیان این پایگاه قدردانی کرد و اظهار داشت: بسیجیان عزیز همواره فداکاری و ایثار را در صدر اولویت‌های خود قرار داده‌اند و با آغوش باز به سمت شهادت در راه اسلام حرکت کرده‌اند.

عباس صالحی افزود: خدمتگزار شهیدان بودن افتخاری است که نصیب هر کس نمی‌شود و خوشحالیم که این‌بار این توفیق نصیب ما شده تا در این مکان میزبان شما خوبان و میهمان شهدا باشیم چراکه میزبان اصلی این محفل، شهیدان خدایی هستند.

در این مراسم باشکوه همچنین برنامه‌های متنوع دیگری نیز برگزار شد و فضای معنوی خاصی بر مراسم حاکم شد.

مداحی توسط سیدمجتبی موسوی برادر دو شهید جنگ تحمیلی، تواشیح، سرود و پخش کلیپ‌های جالب از شهدای شهر آبدان نیز از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

همچنین در پایان این مراسم از خانواده‌های شهیدان احمد ظلی‌نیا، محمود سهولی و عبدالحسین گنخکی و همچنین جانبازان عزیز، زنده‌یاد خلیل رضایی‌زاده و محمد عابدی نیز تجلیل به عمل آورده شد.

۵ –  استاندار بوشهر:

دانشجویان و جهادگران آینده سازان نظام هستند

استاندار بوشهر گفت: دانشجویان و جهادگران عرصه علم و فناوری گل‌های سرسبد و آینده‌سازان نظام و انقلاب هستند

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدحسین جهانبخش  در همایش جهادگران علم و فناوری در بوشهر اظهار داشت: حضور مقتدرانه بسیج در عرصه‌های علم و فناوری، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی انقلاب اسلامی را جاودانه کرده است.

وی افزود: اگر جهادگران ۸ سال دفاع مقدس با فدای جان خود ایران اسلامی را در برابر جهانیان سربلند و بیمه کردند امروز جهادگران عرصه علم و فناوری نیز ایران اسلامی را به عزت و افتخار رسانده‌اند.

جهانبخش بیان داشت: دانشجویان و جهادگران عرصه علم و فناوری گل‌های سرسبد و آینده‌سازان نظام و انقلاب هستند و پایه‌های زندگی را در جامعه شکل می‌دهند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: زمانی که سند چشم‌انداز توسعه ایران اسلامی تدوین و تائید شد عده‌ای آن را بلندپروازانه دانستند اما همت نخبگان و فرهیختگان این سند را پیش از زمان تعیین‌شده دست‌یافتنی کرد.

وی یادآور شد: دولت خدمتگذار بی‌منت و احیاکننده گفتمان امام راحل و انقلاب به‌عنوان پرچمدار نخبه‌پروری، جوان‌باوری، جوان‌داوری، جوان‌یاوری و جوان‌محوری نشان داد که اگر به جوانان اعتماد کنیم آنان با همت و خودباوری و توکل بر خدا برای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی عزت‌آفرین می‌شوند.

جهانبخش یادآور شد: نباید فراموش کنیم پیش از انقلاب چگونه بودیم و امروز به چه جایگاهی رسیده‌ایم و این جوانان بودند گام‌های رسیدن به به سند چشم‌انداز توسعه را شتابان کردند.

استاندار بوشهر گفت: جهادگران و رزمندگان و بسیجیان عرصه علم و فناوری باید با خودباوری همچون گذشته زمینه‌ساز افتخار، عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در دنیا باشند.

وی با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو افزود: ۱۶ آذر روز تجلی عزت دانشجویان در عرصه‌های مختلف خدمتگذاری است. جهانبخش تاکید کرد: این روز نه تهدید بلکه فرصتی باری انقلاب و عزت دانشجویان و دانشگاهیان است و آنان باید در این روز جشن عزت و مردانگی برپا کنند.

۶ – مسئول تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :

بسیجیان باید آماده پاسخگویی تهدیدات نرم دشمن باشند

سردار مصطفی آجر لو در همایش رزمی کاران ذوالفقار و تجلیل از نخبگان ورزش بسیج استان بوشهر گفت: بسیجیان علاوه بر آمادگی رزمی می بایست آماده پاسخگویی تهدیدات نرم دشمن نیز باشند.

به گزارش خبرنگار بسیج بوشهر، مسئول تربیت بدنی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهربوشهر با اشاره به ایثارگری های رزمندگان در دوران ۸ سال دفاع مقدس و تجلیل از آن همه مجاهدت،خاطرنشان کرد: امروز ما در دورانی سخت تر از جنگ تحمیلی به سر می بریم و آن جنگ نرم دشمن است.

سردار آجرلو افزود: بسیج می بایست علاوه بر آمادگی رزمی، آماده پاسخگویی به تهدیدات نرم دشمنان نیز باشد و ترفندهای جدید آنان را رصد کرده و عکس العمل به موقع و قاطع از خود نشان دهد.

وی داشتن توانمندی لازم در این شرایط سخت را برای همه آحاد مردم بویژه بسیجیان ضروری دانست و تصریح کرد ،با حضور فعال و مستمر در این جنگ جدید می بایست رسالت سنگین صیانت از انقلاب اسلامی را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.ژ

این مقام مسئول ارتقاءآمادگی و توانمندی های رزمی بسیجیان را یکی از ماموریت های بسیج خواند و افزود : با برنامه ریزی های صورت گرفته در این عرصه ما شاهد شکوفایی استعداد های بالقوه بسیجیان سراسر کشور در رشته های مختلف ورزشی بویژه رزمی ذوالفقارخواهیم بود.

سردار جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز گفت: آمادگی رزمی بسیج قسمتی از ظرفیت های تمام نشدنی بسیج است .

وی افزود: وجود گروههای رزمی ذالفقار برای دفاع همه جانبه از کشور در کنار سایر نیروهای مسلح لازم و ضروری است.

سردار جمیری گفت: اگر دشمنان جرات نزدیک شدن به میهن اسلامی ما را ندارند به دلیل آمادگی رزمی بسیجیان ،پاسداران وارتش ماست .

فرمانده سپاه امام صادق(ع) تقویت گروههای رزمی ذالفقار در پایگاههای مقاومت بسیج را در دستور کار سپاه و بسیج دانست و گفت: در این زمینه از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد.

رژه گروههای رزمی ذالفقار ،اجرای حرکات نمایشی رزمی کاران،اجرای برنامه ورزشی باستانی کاران و تجلیل از نخبگان ورزش بسیج از دیگر برنامه های این مراسم بود .

۷  – مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی:

تنها کشوری که در برابر استکبار ایستاده است جمهوری اسلامی است

حجهالاسلام فرامرزی گفت: دشمنان اسلام تنها مانعی که در برابر خود می بینند ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار بسیج دشتی، حجه الاسلام فرامرزی مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی در همایش نهضت روشنگری در گفتمان رهبری که به مناسبت هفته مبارک بسیج در شهر خورموج برگزار گردید گفت: یکی از ارکان اساسی در دین اسلام به خصوص شیعه بحث ولایت است که محور اساسی دین اسلام می باشد.

حجهالاسلام فرامرزی با بیان اینکه ۵۰ درصد ضرباتی که به اسلام وارد شده است از سه گروه مارقین، ناکثین و قاسطین بود افزود: گروه ساکتین هم با اینکه علم داشتند و می دانستند، ولی سکوت پیشه کردند و به اسلام ضربه زدند.

وی با بیان اینکه جرم این گروه کمتر از سه گروه دیگر نبود، تصریح نمود: این چهار گروه دشمنی با ولایت را محور برنامه های خود قرار دادند زیرا ولایت را تنها مانع رسیدن به قدرت،پُست و ثروت         می دیدند بنابراین با آن به مخالفت بر خاستند.

خاطر نشان می شود در این همایش که اقشار مختلف بسیج حضور داشتند، فرمانده حوزه مقاومت الغدیر شهر خورموج به تبیین گفتمان رهبری در بحث روشنگری پرداخت.

۸ – بخشدار عسلویه:

ولایت‌مداری بسیجیان سبب عصبانیت دشمنان شده است

بخشدار عسلویه گفت: ولایت‌مداری بسیجیان سبب عصبانیت دشمنان شده است.

به گزارش خبرنگاربسیج عسلویه، عبدالله نادری در جمع بسیجیان شهرها و روستاهای بخش عسلویه با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بخش عسلویه دارای تعداد زیادی بسیجی عاشق ولایت است و بسیجیان عسلویه به این ولایت‌مداری افتخار می‌کنند.

وی افزود: همین ویژگی بارز بسیجیان یعنی عشق به ولایت فقیه موجب عصبانیت دشمنان شده و همواره سعی می‌کنند بسیج را تخریب کنند.

بخشدار عسلویه خاطرنشان کرد: دشمن پس از اینکه بیش از ۳۰ سال به تهدید نظامی و تحریم اقتصادی روی آورد و هیچ توفیقی به دست نیاورد، در شرایط کنونی سعی دارد با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به مقابله با جوانان این مرز و بوم بیاید که در این زمینه نیز با پاسخ کوبنده بسیجیان روبه‌رو شده است.

نادری عنوان داشت: بسیجیان با بصیرت بالا و با تبعیت از رهبری، تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و دشمن هیچ توفیقی نداشته است.

وی افزود: همیشه باید از قشر بسیجی تقدیر شود و این موضوع نباید تنها به هفته خاصی محدود شود.

بخشدار عسلویه در ادامه در ارتباط با برنامه‌های هفته بسیج در عسلویه اشاره کرد و گفت: با همکاری سپاه ناحیه و بسیجیان عسلویه، در چند روز گذشته شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و جذابی توسط بسیج بوده‌ایم که نشاط و شادابی را در بین جوانان به وجود آورده است.

نادری از راه‌اندازی ایستگاه صلواتی توسط بسیجیان خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج با همکاری حوزه مقاومت محمد رسول‌الله (ص) و حوزه مقاومت فاطمه زهرا (س) ایستگاه صلواتی در سطح بخش عسلویه برگزار شده که استقبال خوبی نیز توسط مردم انجام شده است.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های تنیس و دو و میدانی در دو رده سنی جوانان و پیشکسوتان با همکاری پایگاه‌های شهید چمران و حضرت مهدی (عج) سپاه ناحیه عسلویه در مجتمع نفت و گاز پارس، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع غدیر و بسیج توسط سپاه ناحیه عسلویه با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت تابعه و همچنین دیدار مسئولان بسیج با خانواده‌های شهدای بخش عسلویه نیز از جمله این برنامه‌هاست.

بخشدار عسلویه ابراز داشت: برگزاری کلاس‌های اخلاق در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج عسلویه و برگزاری اردوی رزمی فرهنگی گردان ۳۰۴ عاشورا در مقر سلمان فارسی توسط واحد عملیات و فرهنگی حوزه‌های تابعه نیز از برنامه‌های مناسب در هفته بسیج است که برگزار شده است.

نادری از برگزاری همایش یک‌روزه بسیجیان عسلویه خبر داد و گفت: این همایش بزرگ با عنوان “بسیج، بصیرت و ولایت ” با سخنرانی حجت‌الاسلام وحیدی از اساتید حوزه علمیه در حسینیه صاحب‌الزمان (عج) این شهر از سوی پایگاه مقاومت عفاف عسلویه برگزار شد که مورد استقبال بسیجیان و خانواده‌ها قرار گرفت.

بخشدار عسلویه خاطرنشان کرد: تمام بسیجیان عسلویه و مسئولان این خطه، با افتخار در خط ولایت فقیه حرکت می‌کنند و دست تمام بدخواهان نظام اسلامی و ولایت را قطع می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم کسی به ما تعدی کند.